Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@02:55:46 GMT

مرکز ترک اعتیاد متخلف در رامسر پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۱۱۷۹

مرکز ترک اعتیاد متخلف در رامسر پلمب شد

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از اعمال مقررات قانونی و جلوگیری از فعالیت یک مرکز ترک اعتیاد متخلف در شهرستان رامسر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی از ضرب و شتم مددجویان در یک کمپ ترک اعتیاد در رامسر، رسیدگی به این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید یونس حسینی عالمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از اعمال مقررات قانونی و جلوگیری از فعالیت مرکز ترک اعتیاد متخلف در شهرستان رامسر خبر داد و گفت: با پیگیری دادستانی شهرستان رامسر و با توجه به تخلفات مرکز ترک اعتیاد نجات یافتگان این شهرستان، ضمن تشکیل پرونده قضایی و بازداشت دو تن از مسئولان این مرکز، نسبت به پلمب آن اقدامات لازم به عمل آمد.

وی ادامه داد: طبق نظر اداره بهزیستی شهرستان، فیلم منتشر شده در فضای مجازی از ضرب و شتم در کمپ ترک اعتیاد مذکور مربوط به سال‌های گذشته بوده که به تازگی منتشر شده است.

حسینی عالمی تصریح کرد: در همان زمان و پس از اطلاع از عمل غیر انسانی، فرد ضارب از موسسه اخراج شده و با توجه به شرایطی که در موسسه قبلی وجود داشت جهت بهبود شرایط و توسعه مناسب در راستای هماهنگی بیشتر و رعایت دستور العمل سازمان بهزیستی، آن مکان تعطیل و عوامل ناکارآمد همگی اخراج شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری با توجه به مکان جدید و رعایت دستورالعمل سازمان و منطبق شدن با پروتکل بهزیستی شرایط مرکز ترک اعتیاد مذکور فراهم و پروانه فعالیت موسسه برای افراد جدید تمدید شده است؛ البته کمپ فوق در حال حاضر تعطیل است.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان اعتیاد قانونی قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۴۳۱ واحد صنفی متخلف در طرح مشترک نوروز و رمضان تعزیرات

محمدعلی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در نشست خبری درباره طرح مشترک نوروز و رمضان که از ۱۵ اسفند سال گذشته آغاز شده بود و تا پایان ماه رمضان ادامه داشت، گفت: حدود ۱۰ هزار و ۹۰۳ واحد گشت به محل وقوع تخلف اعزام شد و ۱۰۱ هزار و ۶۶۶ فقره بازرسی انجام شد.

وی افزود: از این تعداد ۳۰ هزار و ۵۳۳ واحد دارای تخلف بودند و منتهی به تشکیل ۲۴ هزار و ۱۷۰ فقره پرونده شد و ۱۴۳۱ فقره واحد صنفی متخلف پلمب شدند و با واحد‌های متخلف ضمن برخورد قضایی، پلاکارد و پارچه نصب شد و واحد صنفی متخلف پلمب شد.

تکمیل می‌شود...

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد
  • تعطیل شدن یک مرکز ترک اعتیاد در شهرستان رشت
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • ۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شد
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • قصابی و رستوران متخلف در بروجرد پلمب شد
  • ۱۳ مرکز متخلف در اردستان به مراجع قضایی معرفی شد
  • چهار پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در بمپور سیستان و بلوچستان تشکیل شد
  • پلمب ۱۴۳۱ واحد صنفی متخلف در طرح مشترک نوروز و رمضان تعزیرات
  • پلمب ۱۴۳۱ واحد صنفی متخلف در طرح مشترک نوروز و رمضان