Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: دو کودک، دچار بیش از 90 درصد سوختگی شده اند و دو کودک دیگر با 70 درصد سوختگی دچار مشکلات تنفسی نیز هستند.
دکتر هاشمی شهری، افزود این کودکان هم اکنون در بخش سوختگی بیمارستان علی بن ابیطالب زاهدان که یکی از بخش های مجهز سوختگی است، تحت درمان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ساعت 9 صبح امروز ، مدرسه پیش دبستانی و دبستان دخترانه غیر دولتی اسوه حسنه ، دچار آتش سوزی شد که ماموران آتش نشانی 55 کودک را از مهلکه نجات دادند ، اما چهار کودک دچار سوختگی شدند.

چراغ نفتی، عامل حریق در مدرسه زاهدان

واژگون شدن چراغ نفتی در پیش دبستانی وابتدایی اسوه حسنه زاهدان موجب آتش سوزی شده است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرآتش نشانی زاهدان گفت: نشانه های اولیه حاکی از واژگون شدن چراغ نفتی در این پیش دبستانی است.
سراوانی افزود: کارشناسان در حال بررسی علت دقیق این حادثه هستند .

تنها 15 درصد مردم زاهدان بهره مند از نعمت گاز

سیستان و بلوچستان آخرین استان فاقد شبکه گاز کشور است که در اسفندماه سال ۱۳۹۵، به صورت رسمی خط انتقال گاز از ایرانشهر به زاهدان رسید ،امابعد از گذشت 2 سال ، در حال حاضر تنها 15 درصد از مردم زاهدان از نعمت گاز بهره مند هستند و وقوع این حوادث ، ضرورت گازرسانی به مردم این استان را ضروری تر می کند.

به گفته رضا پنجابی سرپرست شرکت گاز سیستان و بلوچستان : اگر همه همکاری ها انجام شود ، دو تا دوسال و نیم اینده، زاهدان گاز دار خواهد شد

قرار است، در ادامه، سایر شهرهای استان نیز زیر پوشش شبکه گازرسانی قرار گیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سوختگی دانش اموزان پیش دبستانی سیستان و بلوچستان زاهدان اتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح زرد هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد جوی توسط این اداره‌کل، از افزایش سرعت وزش باد در استان خبر داد.

علی ملاشاهی امروز دوشنبه اظهار کرد: سه شنبه ۲۹ اسفند برای مناطق شمالی دلگان و مناطق غربی زاهدان و چهارشنبه در زاهدان و مناطق مرکزی استان وزش باد نسبتاً شدید تا شدید به همراه گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از روز یکشنبه تا چهارشنبه شرایط برای رگبارهای ناچیز و پراکنده باران در نیمه شمالی سیستان و بلوچستان مهیا است.

رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان عنوان کرد: به افراد توصیه می‌شود از سفرهای غیر ضرور و صعود به ارتفاعات پرهیز کنند.

وی توصیه کرد: از پوشش گلخانه‌ها و سقف های موقتی محافظت کرده و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار سطح زرد هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد در سیستان و بلوچستان
  • مجموعه بنکداران اهواز دچار آتش سوزی شد
  • ساخت یک کمپلکس مولکولی برای کمک به بیماران دچار سوختگی
  • یک کمپلکس مولکولی به کمک بیماران دچار سوختگی می‌آید
  • انفجار یک منزل مسکونی در بلوار ساجدی مشهد
  • انفجار یک منزل مسکونی در بولوار ساجدی مشهد
  • قطع انگشتان دست یک نوجوان به خاطر بازی با ترقه
  • ۵۶ درصد مردم ایران دچار کم تحرکی هستند
  • آنروا: یک سوم کودکان فلسطینی دچار سوء تغذیه هستند
  • تعداد کودکانی که در شمال غزه دچار سوء تغذیه هستند ۲ برابر شده است