Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@18:57:03 GMT

تشکیل میز پژوهش عکاسی در هنرستان کوثر ناحیه ۳ شیراز

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۱۲۹۹

تشکیل میز پژوهش عکاسی در هنرستان کوثر ناحیه ۳ شیراز

مدیر هنرستان کوثر که از مدیران پژوهنده آموزش و پرورش و داوران پژوهش های آموزش و پرورش می باشد در گفت و گو با خبرنگار مهر، تاکید بر حضور پژوهش را در میان  هنر آموزان و هنرجویان الزامی دانست.

طاهره مژگان معاضدیان، گفت: در این نمایشگاه به همت معاون فنی ، سرپرست های فنی هنرستان  بخشی به آثار تحقیقی هنرجویان اختصاص یافت؛ تعدادی از هنرجویان پایه ١٢ هنرستان کوثر در درس عکاسی به همراهی  مهگان فرهنگ، هنرآموز، به کاوش در دنیای علمی و تئوری عکاسی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: آشنایی با تاریخ عکاسی، عکاسان نامدار در ایران و جهان، سبک ها و شاخه های عکاسی از مواردی بود که این هنرجویان درباره آن ها به مطالعه پرداختند و گردآوری خود را ارایه کردند.

معاضدیان در ادامه گفت: مروری بر آثار «استیو مک گری»، «ریچارد آودون»،«آنسل ادامز»، «آلفرد یعقوب زاده»، «عباس عطار» و سیری در عکاسی پرتره، مدلینگ، نورپردازی و مروری بر تاریخچه و رویدادهای بین « ژوزف نیسفور نیئپس» و «داگر» از مواردی بود که دختران نوجوان رشته عکاسی پایه ١٢ در هنرستان کوثر به ان پرداختند.

وی افزود: هنرجویان شرکت کننده در میز پژوهشی عکاسی را زهرا راعی نژاد، فاطمه حسینی، مریم تصوری، لیلا حسن پور، سحر ابراهیمی، فاطمه خسروی، فاطمه توکلیان، سوگند مهدی زاده، زهرا مروج، پروین شیبانی، مژگان احمدی، فهیمه فلامرزی و زهرا امید زاده تشکیل می دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، بررسی آثار «اولیویرو توسکانی» و کاربرد عکس هایش در طراحی گرافیک  برند بنتون از مواردی بود که در بخش تدریس ویژه کلاس برای هنرجویان گذاشته شد.

کد خبر 4488753

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش فارس شیراز هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلالی‌ها در شرایطی برگزار شد که هواداران این تیم مجوز حضور در کمپ مرحوم ناصر حجازی را به دست آوردند و عده زیادی از هواداران با حضور روی سکوهای این ورزشگاه به حمایت از تیم خود پرداختند.

جدا از هوادارانی که وارد کمپ مرحوم حجازی شده بودند تعدادی از استقلالی‌های مشتاق در خانه‌های اطراف کمپ حجازی به پشت‌بام منازل خود رفتند و به حمایت از تیم پرداختند.

خانه‌های اطراف کمپ مرحوم حجازی پر از تماشاگرانی بود که از روی پشت بام یا تراس خانه بالا و پایین می‌پریدند و بازیکنان محبوب خود را پشتیبانی می‌کردند. اتفاقی که روحیه اعضای تیم را در فاصله 5 هفته مانده به پایان بالا برد و به اتحاد و یکدلی نفرات برای کسب عنوان قهرمانی کمک شایانی کرد.

دیگر خبرها

  • خادمان حرم امام رضا (ع) در سوگ شهادت صادق آل عبا به عزاداری پرداختند
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)
  • مکتب جعفری شیراز میزبان پیرغلامان اهلبیت
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • شکوفه‌های بهاری شهرستان کوثر استان اردبیل
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • ۱۳ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟