Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در این کارگاه آموزشی انواع روش‌های نوین کاشت وآبیاری محصول چغندرقند به کشاورزان ارائه شد. 

عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات کشاورزی استان آذربایجانغربی گفت: با توجه به اینکه مهاباد از شهرستان‌های حوزه آبریز دریاچه ارومیه است، کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی از اهمیت زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدر عزیزی افزود: این کارگاه آموزشی در ارتباط با الگو‌های مختلف کشت چغندرقند برگزار شده و در آن یک سری راهکار در رابطه با کاهش مصرف آب و افزایش بهره وری مصرف آن و همچنین کشت ارقام مقاوم به خشکی، استفاده از آرایش‌های کشت مختلف و مصرف انواع مختلف کود بررسی شد.

رئیس اداره تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد هم گفت: درحال حاضر بیش از یکهزار و ۸۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان مهاباد زیرکشت چغندرقند قرار دارد.

جعفر علیزاده افزود: سال‌های گذشته این میزان درمهاباد بیشتر بود، اما هر سال به میزان حجم ابلاغی از استان، این محصول کاشته می‌شود.

منبع خبرگزاری صدا و سیما مهاباد

انتهای پیام/ج

برگزاری کارگاه آموزشی برای کشاورزان در شهرستان مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل

دریافت 34 MB کد خبر 6092135

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • برداشت حدود ۹۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف