Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل امروز در جلسه هماهنگی مسابقه قرآنی «مدهامتان» در اردبیل اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای برنامه‌های قرآنی مشارکت کمرنگی دارند و به ویژه مسابقات قرآنی مدهامتان نیز آن طور که باید مورد توجه واقع نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دستیابی به نشر معارف قرآن کریم و آموزش قرائت قرآن مهم‌ترین هدف ما است و برگزاری این برنامه‌ها با مشارکت ائمه‌های جمعه استان مبنای کار قرار گرفته و ثبت بیش از 900 محفل طرح تلاوت نور در استان اردبیل تحقق یافته است و درصدد هستیم تا در دو هزار مسجد استان طرح تلاوت نور را همراه با اقامه نماز جماعت برگزار کنیم تا بتوانیم برپایی تلاوت قرآن کریم در تمامی مساجد استان را عملا تحقق بخشیم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: ترویج فعالیت‌ها و برنامه‌ّای قرآنی نباید بسنده به زمان و مکان خاصی باشد بلکه باید از هر فرصتی برای برگزاری مراسمات و محفل‌های انس با قرآن کریم استفاده کرده و طرح تلاوت نور رادر بیش از 75 محفل تفسیر روزانه در مساجد استان برپا کنیم.

انتهای پیام/ع

مسابقه قرآنی مدهامتان در اردبیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقه قرآنی کانون مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، و به نقل از نشریه شماره ۴۴۱ خط حزب‌الله برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضبط شده و هر روز ساعت ۱۳ از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روز‌های اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه (س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند: «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • قرآن همه چیز ماست
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد