Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با اشاره به جمع آوری اسناد رزمندگان گیلانی در دوران دفاع مقدس گفت: تاکنون ۳۶۱۹ سند از رزمندگان گیلانی دوران دفاع مقدس جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایسنا، عباس بایرامی در نشست شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در استانداری اظهار کرد: فاز مطالعاتی احداث پارک موزه بزرگ دفاع مقدس گیلان به اتمام رسیده است اما برای اجرای عملیات ساخت آن نیازمند مشارکت گسترده همه افراد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ترویج فرهنگ بومی و ملی دفاع مقدس را از جمله اهداف ساخت پارک موزه گیلان دانست و ‌گفت:‌ پارک موزه‌های دفاع مقدس به‌عنوان یک نماد فرهنگی و اعتقادی دارای کاربردهای چند بعدی بسیاری هستند که به سبب دامنه وسیع خود، حوزه‌های متنوعی را تحت پوشش قرار می‌دهند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان بر لزوم تشکیل هیئت امنای پارک موزه دفاع مقدس گیلان تشکیل تاکید کرد.

وی با اشاره به تدوین دانشنامه دفاع مقدس گیلان گفت: شورای علمی دانشنامه تشکیل و مسئولیت تدوین آن بر عهده دانشگاه گیلان واگذار شده است و تاکنون هزار و ۲۳ مدخل برای آن مشخص شده است .

بایرامی  با اشاره به جمع آوری اسناد رزمندگان گیلانی در دوران دفاع مقدس یادآور شد: تاکنون ۳۶۱۹ سند از رزمندگان گیلانی دوران دفاع مقدس جمع‌آوری شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان اظهار کرد: براساس اسناد جمع آوری شده کمتر از ۳.۶ درصد از اسناد رزمندگان گیلانی دوران دفاع مقدس جمع آوری شده است که این امر نیازمند تلاش بیشتر در این زمبنه است.

برگزاری ۴۵۸۷  یادواره طی ۶ سال گذشته در گیلان

جوادی، رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان در این نشست با بیان اینکه گیلان در زمینه ساماندهی یادواره شهدا در کشور نسبت به سایر استان‌ها وضعیت بهتری دارد، تصریح کرد: ۴۵۸۷ یادواره طی ۶ سال گذشته در استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه براساس نوع یادواره، یادواره به ۵۹ دسته تقسیم می شوند، گفت: این یادواره ها شهدای شاخص، شهدای گردانی، شهدای مدافع حرم، شهدای تخصصی و .... شامل می شود .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس شهید طوسی لشکر قدس گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر ارسلان دمیرچی به خبرنگار صدا و سیمای گفت: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب زن و مرد گیلان در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و ۸ هزار و ۲۹۲ نفر هم در گروه آزمایشی علوم انسانی صبح امروز، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی در گیلان با یکدیگر رقابت کردند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در برگزاری آزمون‌های سراسری، گفت: عصر امروز هم هزار و ۲۱۹ داوطلب در گروه هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در گروه زبان‌های خارجی در گیلان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

دکتر ارسلان دمیرچی از شرکت ۱۱ هزار و ۹۱۳ داوطلب زن و مرد گیلانی در گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: نتیجه مرحله نخست کنکور نیمه اول خرداد و نتیجه نهایی هم هفته آخر شهریور اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۲۷ هزار و ۸۰۱ داوطلب زن و مرد گیلانی در مرحله نخست آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ شرکت کردند که از این تعداد داوطلب، ۱۸ هزار و ۱۷۵ نفر زن و ۹ هزار و ۶۲۶ نفر مرد هستند.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز