Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@08:01:32 GMT

حضرت معصومه(س) الگوی کامل عفت یک زن مسلمان است

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۱۳۷۲

حضرت معصومه(س) الگوی کامل عفت یک زن مسلمان است

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی بندرلنگه، حجت‌الاسلام علی خلیفاوی، مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی بندرلنگه روز دوشنبه، ۲۶ آذر ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات جانگداز کریمه اهل البیت حضرت فاطمه معصومه‌(س)، گفت: حضرت معصومه(س) از جمله بانوان گرانقدر جهان اسلام است که جدای از منش اخلاقی و شخصیتی، از جایگاه علمی ارزشمندی نیز در جهان اسلام برخوردار است، ایشان به عنوان الگوی کامل و نمونه عفت و پاکدامنی یک زن مسلمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آن حضرت بعد از شهادت پدر بزرگوارش با توجه به تبعید برادرش به طوس نتوانست دوری امام زمان خویش را تحمل کند و به ایران مهاجرت کرد، ولی در بین راه با شنیدن خبر شهادت برادر بیمار شده و مدتی کوتاه در شهر قم ساکن شد و در آن ایام به عبادت و ترویج احکام نورانی میان زنان قم پرداخت.

حجت‌الاسلام خلیفاوی ابراز کرد: ایشان هم مانند بیشتر بانوان صدر اسلام با توجه به اینکه سن کمی داشتند، اما از لحاظ علمی و معنوی جایگاه عظیمی دارند‌ که از جمله شفاعت‌کنندگان در قیامت محسوب می‌شوند و هم چنین هرکس او را زیارت کند بهشت بر او واجب می‌شود.

مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی بندرلنگه تصریح کرد: به فرموده حدیثی از امام صادق‌(ع) خداوند حرمى دارد که مکه است پیامبر حرمى دارد و آن مدینه است و حضرت على‌(ع) حرمى دارد و آن کوفه است و قم کوفه کوچک است که از ۸ درب بهشت سه درب آن به قم باز مى‌شود و زنى از فرزندان من در قم از دنیا مى‌رود که اسمش فاطمه دختر موسى‌(ع) است و به شفاعت او همه شیعیان من وارد بهشت مى‌شوند.

حجت‌الاسلام خلیفاوی پایان گفت: دختران باید با پیروی از این شخصیت برجسته، تمامی ترفند‌ها و دسیسه‌های فرهنگی دشمنان انقلاب و اسلام را نقش بر آب کنند، جهان اسلام دارای بانوان برجسته بزرگواری همچون فاطمه زهرا‌(س)، زینب کبری‌(س)، و فاطمه معصومه‌(س) است که در حقیقت بهترین الگو برای دختران و زنان عصر حاضر برای خودسازی و نیل به مقامات والای معنوی هستند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)