Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، امروز سه‌شنبه ۲۷آذرماه، نشست دورهمی و هم‌اندیشی مسئول بسیج اصحاب رسانه سپاه حضرت ابوالفضل‌(ع) استان لرستان، مسئول دبیرخانه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان در خرم‌آباد برگزار شد.
در این جلسه که به اهتمام سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان برگزار شد بر تعامل اصحاب رسانه، مجموعه ورزشکاران فعال در حوزه ورزش‌های همگانی و کانون‌های مساجد لرستان تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضا مریدی‌اصل، مسئول بسیج رسانه لرستان با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت اصحاب رسانه در حوزه ورزش‌های همگانی، ادامه داد: امروز جنگ سخت‌افزاری مشکل ما نیست بلکه باید در حوزه جنگ نرم‌افزاری آماده باشیم که در این راستا رسانه‌ها قدرت زیادی دارند.
وی بر ترویج فرهنگ ورزش در جامعه تاکید کرد و گفت: امیدواریم روزی فرا برسد که همه مسئولین پای کار بیایند و ورزش همگانی را به‌طور گسترده برای مردم جا بیندازند و بتوانیم از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود استفاده کنیم.
محمدرضا دالوند، سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان نیز در این مراسم، توسعه و ترویج فرهنگ را مستلزم استفاده از ظرفیت رسانه‌ها دانست و افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت بسبج رسانه باید هرچه بیشتر در جهت ترویج فرهنگ ورزش در جامعه تلاش کرد.
گفتنی است که در این مراسم مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با هیات ورزش‌های همگانی اعلام نمود.

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا لرستان اجتماعی بسیج رسانه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق سبب بهت و حیرت جهانیان شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گفت: عملیات وعده صادق سبب بهت و حیرت همه سیاستمداران و دولت‌های مختلف شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی صبح امروز در نشست با مسئولان اقشار بسیج ضمن تبریک عملیات غرور آفرین وعده صادق اظهارداشت: عملیات وعده صادق سبب بهت و حیرت همه سیاستمداران و دولت‌های مختلف شده است و قطعا در این مسیر شبهه افکنی‌هایی خواهد شد و ما باید برای مقابله با این شبهات آمادگی پاسخگویی را داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا اظهار کرد:  اخبار و فعالیت‌های اقشار بسیج باید منعکس شود چون ما در اقشار با حجم بالای فعالیت مواجه هستیم و این کارها باید دیده شود.

وی گفت: همیاری و هم‌فکری اقشار بسیج با مجموعه نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در حوزه های مختلف قابل تقدیر است امیدواریم با همکاری یکدیگر بتوانیم امور را به سرانجام برسانیم.

ایمانی اظهار داشت: در اقشار بسیج باید از نظرات و تجربیات یکدیگر استفاده کنیم و حوزه نمایندگی ولی فقیه در این خصوص اعلام آمادگی می کند تا به همه اقشار کمک کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا با اشاره به اینکه در اقشار بسیج فعالیتهای بسیار خوبی در حال انجام است، تصریح کرد: اخبار و فعالیت‌های اقشار باید منعکس شود چون ما در اقشار با حجم بالای فعالیت مواجه هستیم و این کارها باید دیده شود.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است
  • عملیات وعده صادق سبب بهت و حیرت جهانیان شد
  • ۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند