Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام گفت: بیشترین میزان بارندگی های ثبت شده از روز یکشنبه تاکنون در منطقه صیدنظری از توابع شهرستان چرداول با 76 میلیمتر بوده است.

مجتبی میهن پرست روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایستگاه های هواشناسی مناطق چمن بولی با 44 میلیمتر، کارزان 42 میلیمتر و زرنه با 41 میلیمتر در رده های بعدی بیشترین دریافت باران قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کمترین میزان بارش نزولات جوی هم در مهران با 2 میلیمتر و سپس هلیلان با هفت میلیمتر، لومار و پهله زرین آباد با 9 میلیمتر در زمره مناطقی با کمترین میزان دریافت باران بودند.
میهن پرست در مورد وضعیت بارش ها در ایلام هم گفت: میزان بارش نزولات جوی در ایستگاه هواشناسی مستقر در فرودگاه ایلام 28 میلیمتر و در داخل شهر نیز 27 میلیمتر ثبت شده است.
وی اظهار داشت: اوج بارش های این سامانه دیشب تا صبح امروز بود و از عصر به تدریج از قدرت ریزش آن کاسته شده و از آسمان استان ایلام خارج می شود.
وی یادآور شد: در پایان هفته جاری نیز یک سامانه بارشی دیگر وارد ایلام می شود که آسمان استان در روزهای پنجشنبه و جمعه متاثر از فعالیت آن ناپایدار خواهد بود.
به گزارش ایرنا، بر اساس مطالعه نقشه های هواشناسی و مطالعات جوی استان ایلام در پاییز امسال از میزان بارش های مطلوبی برخوردار بود که باتوجه به میزان بارش های متوالی از مهر امسال تاکنون می توان گفت که این پیش بینی هواشناسی محقق شد.
اما مطالعه نقشه های جوی در زمستان امسال بیانگر این موضوع است که برخلاف پاییز وضعیت بارش ها در فصل زمستان چندان مطلوب نیست و بارش در حد نرمال یا کمتر از نرمال خواهد بود.
7172/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هواشناسي وضعيت جوي بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: باراش باران از دیروز در استان آغاز شده و تا فردا درچهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره افزود: کمترین میزان با ۷ دهم میلیمتر در مالخلیه گزارش شد.

به گفته وی،بارش باران بهاری به هوای استان چهارمحال و بختیاری طراوت تازه بخشید.

دیگر خبرها

  • بیرجند رکورددار بارش های روز گذشته در استان
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در استان یزد
  • روستای «استاد» رکورددار بارندگی در شهرستان گناباد
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • بیشترین میزان بارش‌ها با ۲۶ میلیمتر در فرخشهر
  • آخرین جزئیات سیل در یزد | بارش بی سابقه باران در تفت ‌؛ آخرین شرایط در یزد چگونه است؟
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر