Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - تنها نماینده فوتبال زنان تهران در لیگ برتر به شدت نیازمند حمایت مدیران پایتخت برای ادامه فعالیت و حضور در لیگ است.

به گزارش ایرنا، آذرخش تهران امسال همچون سال گذشته تنها نماینده استان تهران در لیگ برتر فوتبال زنان ایران محسوب می شود.
آذرخش سال گذشته را با بحران‌های زیادی پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلات مالی و نداشتن حامی و اسپانسر باعث شد این تیم تا آستانه انحلال هم پیش برود.
این تیم امسال هم با امید حمایت‌های مدیران تهرانی به عرصه مسابقات آمده است اما حالا که تیم ها در آستانه هفته سوم مسابقات لیگ برتر قرار دارند، این تیم هنوز با مشکلات سال گذشته دست به گریبان است.
«رجب خدایار» مدیرعامل این باشگاه روز سه شنبه درباره وضعیت این تیم گفت: با وجود اینکه پارسال مشکل کمتری نداشتیم اما دلمان نیامد تیم را رها کنیم. به هر زحمتی که بود این تیم حفظ شد تا امسال هم تهران در لیگ برتر بدون نماینده نباشد.
او درباره نبود حمایت از سوی مدیران دولتی عنوان کرد: در حال حاضر فقط از سوی هیات فوتبال استان تهران کمی حمایت می‌شویم. یکی از مهم ترین نگرانی‌های ما زمین مسابقه بود که گفته‌اند از این بابت نگرانی نداشته باشید اما شهرداری، شورای شهر و نمایندگان مجلس هیچ حمایتی نمی کنند.
«مریم بیات» سرمربی این تیم هم با اشاره به میانگین سنی بازیکنانش گفت: این تیم و بازیکنان پتانسیل بالایی دارند. تعدادی از آن‌ها حتی می‌توانند به اردوی تیم ملی دعوت شوند که امیدوارم سرمربیان تیم ملی عملکرد این بازیکنان را ببینند. میانگین سنی تیم بسیار پایین است و بیشترشان کمتر از 19 سال سن دارند.
فرناز خدایار سرپرست آذرخش معتقد است، از پایتخت تنها اسمش را داریم. وی گفت: همه فکر می‌کنند تیم تهرانی هستیم پس همه امکانات برای ماست. در صورتی که وضعیت تیم و شرایط مالی‌ آذرخش از همه تیم‌های شهرستانی بدتر است. حتی برای پیدا کردن زمین هم معضل داشتیم.
آذرخش تهران روز جمعه هفته جاری (اول دی ماه) میزبان ملوان بندرانزلی است.
ورزشی**2024**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال زنان ورزش زنان فوتبال آذرخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، تولد دو، سه، چهار یا پنج نوزاد شبیه هم که همزمان ساکت می‌شوند، گریه می‌کنند، شیر می‌خواهند برای آدم‌های خارج از خانواده، جذاب و نمکی است، اما زن و مردی جوان که یکباره صاحب خانواده‌ای بزرگ شده‌اند، بیشتر دست‌ تنهایی‌های چندقلوداری را می‌بینند.

داشتن فرزند چندقلو اگر چه نعمتی بزرگ و زیباست ولی نباید فراموش کنیم که مشکلات هم در چنین خانواده‌هایی چندقلو می‌شود و اگر یاری مسئولان نباشد قامت والدین دارای فرزند چند قلو زیر بار زندگی خمیده می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نماینده تالو زنان ایران به مدال نقره رسید
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • احتمال وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها