Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی میرقاسم پور ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در گلستان  اظهار کرد: در استان گلستان ۴۸ دفتر فعال زیارتی وجود دارد که در هفت دفتر تلفیقی از برادران اهل سنت و شیعه وظیفه خدمت رسانی به زائرین را برعهده دارند.

وی افزود: در سال جاری حدود چهار هزار زائر از استان گلستان به سرزمین وحی مشرف شدند و در بین استان های کشور رتبه چهارم به لحاظ جمعیت حجاج به گلستان تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرقاسم پور ادامه داد: در سال ۹۶ حدود ۱۷ هزار و ۵۰۰ زائر به عتبات عالیات اعزام شدند و طی ۹ ماهی که از سال جاری گذشته این آمار حدود ۱۰ هزار نفر بوده است.

وی گفت: با مستقر شدن کنسولگری عراق در شهر گرگان کار صدور ویزای زائرین اربعین حسینی با سرعت بیشتری انجام شد و به جرأت می توانم بگویم در کمتر از ۲۴ ساعت ویزا به دست زائرین می رسید.

مدیر حج و زیارت گلستان گفت: در کشور حدود ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر دارای فیش عمره مفرده هستند و در استان گلستان تاکنون ۱۱ هزار نفر از دارندگان فیش حج اطلاعات خود را در سامانه رزرو حج و زیارت به روز کرده اند.

کد خبر 4488675

منبع: مهر

کلیدواژه: بعثه مقام معظم رهبری حج و زیارت گلستان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند

محمد علی ایرانمنش گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به همت سازمان و حج و زیارت، وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت‌ با مجوز‌های پروازی، اعزام زائران عمره از ۳ اردیبهشت آغاز می‌شود.

وی افزود: برای استان کرمان، ۳ کاروان ۸۵ نفره در قالب یک پرواز تخصیص داده شد و توزیع این کاوران‌ها براساس امتیاز و تعداد زائران ثبت نامی که زودتر واریز وجوه داشتند به شهر‌های کرمان  یک کاروان، رفسنجان یک کاروان و زرند یک کاروان صورت پذیرفت که براساس لیست ابلاغی سازمان با زائران مشمول تماس گرفته شد و این زائران در کاروان‌های بیان شده ثبت نام شدند.

مدیر حج زیارت استان کرمان اضافه کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده و پس از صدور روادید، اعزام زائران کرمانی به حج عمره در قالب یک پرواز در ۸ اردیبهشت ماه از ایستگاه پروازی کرمان انجام خواهد شد.

وی بیان داشت : مدت سفر حج عمره، ۱۰ روزه و هزینه سفر، بین ۴۲ تا ۴۳ میلیون تومان اعلام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تلاش قایقرانان گلستانی برای حضور در تیم ملی
  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • توجه ویژه به قیمت گندم از انتظارات کشاورزان گلستانی است
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • راهپیمایی گلستانی‌ها در حمایت از مردم غزه و فلسطین
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند