Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@21:42:29 GMT

جانشین مورینیو مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۱۸۶۵

جانشین مورینیو مشخص شد

رکنا: سرمربی شیاطین سرخ تا پایان فصل مشخص شد.

به گزارش رکنا، طبق اعلام باشگاه منچستر یونایتد، ژوزه مورینیو، سرمربی منچستر یونایتد از سمت خود برکنار شده است و طبق اعلام منابع نزدیک به این باشگاه، هدایت شیاطین سرخ تا پایان فصل بر عهده مایکل کریک، هافبک سابق این تیم سپرده شده است.

در صورت کسب نتایج خوب توسط وی این قرارداد تمدید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز مرگبار به یک زن جوان در پارک / این زن می خواست شهردار شود+عکس سعید با نازی دعوا کرد و از خانه رفت/ وقتی به خانه برگشت یک مرد آنجا بود! پشت پرده پرونده سیاه آقای سوپراستار از زبان بازپرس حسین پور + فیلم هنگامی که عمویم در دادگاه خانواده فریاد زد او دختر برادرم نیست دنیا روی سرم خراب شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا لحظه مرگ امیر سرتیپ علی‌اکبر فناخسرو حین سخنرانی +فیلم پسر خلافکار کرمانشاهی به مادر خودش هم رحم نکرد تصادف زنجیره‌ای در کرمانشاه ۳ کشته و ۵ زخمی بر جای گذاشت+عکس قاچاق اسلحه قهرمان پر افتخار ایرانی را پشت میله های زندان انداخت عاملان تخریب اتوبوس های بی آرتی مشهد دستگیر شدند ازدواج اجباری شهلا و پدرام با دخالت پلیس و خانواده / از گروگانگیری تا فرار به دبی پسر خلافکار کرمانشاهی به مادر خودش هم رحم نکرد انهدام باند "گرگ‌های وحشی" در حافظ تهران آدم خوار های معروف این 2 زن و یک مرد بی رحم هستند+ عکس علت مرگ ملیکا زیبایی نژاد بازیگر شیرازی اعلام شد +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: منچستر یونایتد پایان باشگاه ساعت مورینیو عکس زن فیلم شلیک جوان جسد سرقت همدستی دستگیری خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی بی‌بی‌سی نزد کارشناسان خودش هم مقبولیتی ندارد! + فیلم

کارشناس بی‌بی‌سی به مجری برنامه که تلاش می‌کرد انتفاضه دانشجویی در آمریکا را یهودی‌ستیزی و قانون‌شکنی جلوه دهد و سرکوب و اقدامات وحشیانه پلیس این کشور را توجیه کند، تودهنی زد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • وقتی بی‌بی‌سی نزد کارشناسان خودش هم مقبولیتی ندارد! + فیلم
  • این مربی می‌تواند در سیتی جانشین پپ شود