Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@18:02:12 GMT

مسابقه برانکو و ایگور در تمرین سرخپوشان

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۱۸۹۸

مسابقه برانکو و ایگور در تمرین سرخپوشان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز سرخپوشان از ساعت 11:10 دقیقه آغاز شد. بازیکنان از ابتدا در زمین چمن حضور پیدا کردند و در غیاب مارکو، این زلاتکو بود که شروع تمرین را در اختیار گرفت. از جمع بازیکنان؛ علیرضا بیرانوند، احمد نورالهی علی علیپور، بشار رسن و طاهرخانی به عنوان نفرات ملی‌پوش حضور نداشتند و علاوه بر آنها گادوین منشا که به مرخصی رفته و آدام همتی هم که برای پیگیری کارهایش به باشگاه مرجعه کرده بود، حضور نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین با گرم کردن و عبور از موانع آغاز شد و بعد از آن، سرخپوشان در نیمی از زمین برنامه روپایی و کنترل توپ را در برنامه داشتند. در جریان این برنامه بود که بین ایوانکوویچ و پانادیچ در نیمی دیگر از زمین، مسابقه‌ای شکل گرفت که در آن، بر سر زدن توپ به دیرک و سایر موارد رقابت داشتند. بازی فوتبال در نیمی از زمین هم پایان بخش این تمرین بود که ساعت 12 به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی باشگاه پرسپولیس زمین فوتبال فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در یک اتفاق ناگوار، در جریان مسابقه فوتبال پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان که در یکی از محلات تهران برگزار می‌شد، محمد اشرفی، بازیکن تیم تهرانجوان، در اثر ایست قلبی درگذشت.

در گزارش خبرورزشی آمده است:این اتفاق در حالی رخ داد که هیچ آمبولانسی در محل مسابقه حضور نداشت و با وجود تلاش‌های پزشکیار حاضر در زمین، متاسفانه اشرفی جان خود را از دست داد.

عدم حضور آمبولانس و تجهیزات پزشکی در محل مسابقه، سهل‌انگاری مسئولان برگزاری را به وضوح نشان می‌دهد. این موضوع بار دیگر اهمیت توجه به مسائل ایمنی در برگزاری مسابقات ورزشی، به خصوص در رده‌های سنی بالاتر، را گوشزد می‌کند.

مرگ این پیشکسوت فوتبال، بار دیگر داغ فقدانی دیگر را بر جامعه ورزش ایران نهاد. لازم است مسئولان امر در مورد این اتفاق ناگوار بررسی‌های لازم را انجام داده و از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899291

دیگر خبرها

  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس