Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در مجمع ملی جوانان سراسر کشور که به میزبانی استان البرز در دانشگاه کشاورزی امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن تشکر از مسؤولان استانی و رؤسای مجامع استانی سراسر کشور، اظهار کرد: انتخابات مجمع ملی در استان کرمان و با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که "این آیین به ابتکار خود مجامع و تشکل‌ها صورت گرفت" ، افزود: چنین نشست‌هایی در طول سال برای ایجاد هماهنگی میان تشکلات برپا می‌شود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: رسالت اصلی ما اشتغال نیست بلکه مسؤول رسیدگی به اشتغال نهادهای مربوطه هستیم که در این راستا با بانک‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

وی یادآور شد: در این میان پرداخت ۱۳۰ میلیارد وام به تشکل‌ها در دستور کار قرار گرفت که این وام‌ها با بازپرداخت دو و چهار درصد هستند.

تندگویان از پرداخت وام‌ها و انجام تعهدات تا پایان سال جاری خبر داد و با اشاره به اینکه آمار ازدواج و درخواست وام در کشور افزایش یافته، بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان در حوزه ازدواج بیش از 12 هزار میلیارد تومان به 860 هزار متقاضی وام داده است.

وی با بیان اینکه برخی از طرح‌ها در انتظار تایید و در حال بررسی هستند، گفت: آمار ارائه شده تا کنون بیانگر پرداخت ۳۵ میلیارد تومان وام و بررسی طرح‌هایی به ارزش 65 میلیارد تومان است.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از پرداخت وام ازدواج ظرف نهایت یک ماه خبر داد و افزود: سعی داریم با ارائه تسهیلات و تصحیح شرایط تضمین به سهولت کار متقاضیان وام ازدواج کمک کنیم.

وی با بیان اینکه شکل‌گیری مجمع ملی آرزوی ۱۵ ساله سمن‌های کشور بوده است، گفت: این مجمع به تصویب شورای جوانان رسیده و در دست اجراست.

تندگویان به آینده روشن جوانان اشاره کرد و یادآور شد: از عمده اقدامات ما برای این قشر از جامعه می‌توان به ایجاد شبکه گردشگری و اشتغال‌زایی هزار نفره اشاره کرد.

وی از تشکیل سه شبکه تخصصی دیگر خبر داد و تصریح کرد: عملکرد شبکه‌های کارآفرین برای قوت گرفتن نیازمند کمک وزارت کار نیز است.

این مسؤول در پایان از وجود اعتبار 15 میلیارد تومانی وزارت کار در این حوزه خبر داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشور معاون وزیر ورزش مجمع جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان شبستر

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در این مراسم با تقدیر از خیرین و مسئولین شهرستان شبستر گفت:این بسته‌های معیشتی با ارزش ۲ میلیارد تومان در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی ره شبستر توزیع می‌شود.

ملا مهدی افزود:این شهرستان در کمک‌های مردمی و موارد دیگر پیشگام می‌باشد.

وی با اشاره به توجه کمیته امداد استان به زمینه اشتغال جامعه گفت:در طول سال جاری ۱ هزار و ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در سطح استان آذربایجان شرقی اعطا شده که از این میزان ۳۷ میلیارد تومان در شهرستان شبستر اعطا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال برای ۶۳ با افتتاح مجتمع گردشگری
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی برای اشتغال‌زایی در کشور
  • لزوم استفاده از همه ظرفیت های جهاددانشگاهی برای اشتغال‌زایی در کشور
  • مبلغ دقیق وام ازدواج ۱۴۰۳ + جزئیات و تغییرات
  • رقم وام ازدواج در سال ۱۴۰۳ مشخص شد+جزئیات 
  • پیگیری برای مسکن جوانان/ اعلام رقم وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • ۱۰ درصد متقاضیان باقی مانده وام ازدواج، وام خود را دریافت می‌کنند
  • جوانان در سن ازدواج از ۱۶ میلیون نفر به ۱۲ میلیون نفر کاهش یافت
  • توزیع ۲هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان شبستر
  • از مشاغل خانگی در دلوار با تسهیلات ارزان قیمت حمایت می‌شود