Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@04:09:12 GMT

جذب بازیکن برای استقلال با توصیه وزیر ورزش!

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۱۹۴۰

جذب بازیکن برای استقلال با توصیه وزیر ورزش!

امید نمازی سر مربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از جدایی از این تیم صحبت هایی را انجام داد که باعث تنش در فضای فوتبال کشور شد.

برخی رسانه ها از قول امید نمازی نوشتند که : وزیر ورزش و جوانان به باشگاه ذوب آهن دستور داد تا تبریزی را به استقلال بدهند.سعید آذری مدیر عامل این باشگاه هم در برخی مصاحبه های خود عنوان کرد که وزیر ورزش در تسهیل این انتقال نقش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امید نمازی امروز صحت ماجرا را اینگونه عنوان کرد:در چند روز اخیر در این مورد بارها از من سوال شد و من هم گفتم که وزیر ورزش در مورد تبریزی و انتقال او به استقلال توصیه کرده است اما برخی رسانه ها از قول من نوشتند وزیر دستور انتقال داده است که این موضوع را تایید نمی کنم.

او ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان در مورد قیمت تبریزی با باشگاه ذوب آهن حرف زد و از آنها خواست با استقلال در بحث قیمت راه بیایند و دخالت وزیر فقط در همین حد بود ضمن اینکه تبریزی خودش دلش با ذوب آهن نبود و می خواست برود و من هم با وجود مخالفت اولیه بعد از اینکه نظر او را متوجه شدن با جداییش موافقت کردم.

نمازی افزود: تمام اتفاقات در مورد تبریزی همین بوده است و بیشتر از این اگر جایی گفته شده است صحت ندارد .

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است، گفت: امروز بهترین روز سابقه کاری من در ورزش کشور است که با یک اتفاق خوب همراه شد.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد، اظهار داشت: ۳۵ سال است که سابقه حضور در ورزش کشور را داشته‌ام و می‌توانم بگویم امروز بهترین روز من در ورزش بوده و واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در تاریخ ورزش ایران است.

ادامه دارد…

دیگر خبرها

  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی