Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@20:31:47 GMT

فوت یک دانش‌آموز در آتش‌سوزی مدرسه زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۱۹۸۰

علیرضا نخعی مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان ضمن ابراز تالم شدید از درگذشت یکی از دانش آموزان معصوم در حادثه آتش‌سوزی مدرسه ابتدایی در زاهدان اعلام کرد: در بررسی‌های اولیه از سانحه کوتاهی بعضی همکاران ما مشخص شد که لازم است مراتب تاسف و عذرخواهی خویش را از خانواده‌های محترم دانش آموزان اعلام نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



‌به گزارش ایسنا، یک واحد آموزشی در زاهدان صبح امروز دچار آتش سوزی شد و در پی آن چهار کودک مصدوم شدند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این باره گفت: این واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان در خیابان مصطفی خمینی ۲۳ زاهدان بوده که طعمه حریق شد.

راشدی گفت: این مرکز آموزشی دارای ۵۹ کودک بود که بلافاصله بعد از حضور تیم‌های آتش نشانی این کودکان از محل حادثه خارج شدند.

علت این حادثه از سوی آتش نشانی آتش گرفتن بخاری نفتی اعلام شده است.

همچنین به دستوربطحایی وزیرآموزش وپرورش، مجتبی زینی وند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده این وزارتخانه جهت بررسی حادثه آتش سوزی مدرسه در زاهدان، عازم استان شد.

اسامی ۴ کودک حادثه پیش دبستانی "اسوه حسنه" زاهدان عبارتند از: مونا خسروپرست، صبا عربی، مریم نوکندی و یکتا میرشکار.

منبع: فرارو

کلیدواژه: دانش آموز آسیب دیده زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری مهر، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: حادثه حریق انبار گوگرد در ساعت ۱:۰۸ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه از طریق مرکز فرماندهی اعلام شد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: حدود ۴۰ آتش نشان ایستگاه‌های ۴۱،۴۲،۵۲،۶، ۴۹،۱۸، ۹ و ۳۸ همراه با ۱۲ خودروی اطفا حریق و توربوفن بلافاصله در محل حادثه واقع جاده میامی حاضر شدند.

وی گفت: طی اعلام افسر نگهبان حاضر در محل، سوله حاوی گوگرد به متراژ حدوداً ۵۰۰ متر مسقف طعمه حریق شده بود که با تلاش همکاران از سرایت به سوله‌های اصلی جلوگیری به عمل آمد.

باخدا از اطفای حریق و پایان عملیات آتش نشانان در ساعت ۳:۵۵ دقیقه بامداد خبر داد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد گفت: علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6086040

دیگر خبرها

  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس