Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@10:56:30 GMT

ایتالیا چهره امنیتی به خود گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۲۰۴۸

ایتالیا چهره امنیتی به خود گرفت

رم - ایرنا - در آستانه تعطیلات کریسمس و بدنبال واقعه تروریستی در استراسبورگ ، تدابیر امنیتی در ایتالیا افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا از رم، تدابیر امنیتی برای محافظت از ایستگاه های مترو، مراکز تجاری، بنادر، فرودگاه ها و ایستگاه های قطار، کلیساها و بازارچه ها و اماکن پرتردد ایتالیا با نزدیک شدن ایام کریسمس و سال نو میلادی، تشدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمیته امنیت ملی ایتالیا نیز جهت بررسی تدابیر ویژه امنیتی در پی واقعه تروریستی در استراسبورگ و در آستانه کریسمس به ریاست 'متئو سالوینی' وزیر کشور برگزار شد.
در این ایام علاوه بر نظامیان و نیروهای انتظامی، واحد های عملیاتی نیز بکار گرفته شده اند و نیروهای پلیس و ارتش با استقرار در اماکن حساس و پرتردد و ایجاد موانع سیمانی برای جلوگیری از عبور خودروهای انتحاری، سعی می کنند تا از وقوع حوادث تروریستی جلوگیری کنند.
ایتالیا برای جلوگیری از وقوع حملات احتمالی تروریستی، تاکنون تمامی مظنونان نزدیک به گروههای افراطی و داعش را شناسایی و از این کشور اخراج کرده است.
بر اساس آخرین آمار وزارت کشور، شمار اخراجی های مظنون به تروریسم در سال جاری میلادی به 117 نفر می رسد در حالی که مجموعا از سال 2015 تاکنون 354 نفر از ایتالیا اخراج شده اند.
اروپام**46 ** 1546

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي تدابير امنيتي كريسمس ايتاليا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر کشور به حملات تروریستی در سیستان و بلوچستان

وزیر کشور با بیان اینکه تروریست‌ها همواره به دنبال جلوگیری از رشد و توسعه سیستان و بلوچستان بوده‌اند، گفت: ترویست‌های اجاره‌ای مانع توسعه سیستان و بلوچستان شده‌ا‌ند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، احمد وحیدی‌ وزیر کشور عصر امروز شنبه به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد و در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی زاهدان مورد استقبال ‌محمد کرمی، استاندار و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

وزیر کشور به منظور بررسی ابعاد حوادث اخیر تروریستی در جنوب استان به سیستان و بلوچستان سفر کرده است.

وحیدی در بدو ورود به فرودگاه زاهدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه‌های بسیار خوبی برای پیشرفت و توسعه سیستان و بلوچستان در حال انجام است که تروریست‌ها تلاش می‌کنند مانع ایجاد کنند، اظهار داشت: بررسی وضعیت امنیتی و حوادث اخیر در سیستان و بلوچستان در دستور کار است.

وزیر کشور با بیان اینکه  تروریست‌ها همواره به دنبال جلوگیری از رشد و توسعه سیستان و بلوچستان بوده‌اند، افزود: برنامه‌های بسیار خوبی برای پیشرفت سیستان و بلوچستان در حال انجام است که دشمنان و ترویست‌های اجاره‌ای به دنبال پیشگیری از این اقدامات هستند که بررسی این موضوعات در دستور کار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • میزان آمادگی پاریس برای بازی‌های المپیک
  • افزایش تدابیر امنیتی در نزدیکی مدارس و عبادتگاه‌های یهودیان در فرانسه
  • اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست
  • هشدار امنیتی سفارت آمریکا به شهروندان این کشور در اردن
  • تکذیب پیامکهای هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
  • واکنش وزیر کشور به حملات تروریستی در سیستان و بلوچستان
  • کشته شدن ۲۷ تروریست الشباب در جنوب سومالی
  • ترکیه اتباع غیرمقیم تاجیکستان را اخراج می کند
  • چهره ماندگار فارس درگذشت