Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصاحبه ۹۷ نفر از واجدان شرایط جذب خاص روحانیان کاروان‌های عتبات از سوی دفتر بعثه مقام معظم رهبری آغاز شد و تا نیمه دی‌ماه ادامه دارد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نام‌نویسی از متقاضیان شرکت در جذب خاص روحانیان کاروان‌های عتبات در آبان‌ماه صورت گرفت و پس از پایان ثبت‌نام متقاضیان مدارک مورد نیاز را طبق آیین‌نامه به دفتر نمایندگی بعثه محل سکونت خود تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از بررسی‌ها و نظر شورای مشورتی ۹۷ نفر از شرکت‌کنندگان واجد شرایط جذب خاص روحانیان شدند. بر همین اساس، مصاحبه واجدان شرایط از سوی بعثه مقام معظم رهبری آغاز شده است و این مصاحبه‌ها تا نیمه اول دی‌ماه در تهران ادامه دارد.

گزینش روحانیان برجسته علمی کشور با شرایط خاص از جمله اساتید سطوح عالی حوزه، نمایندگان رهبری، ائمه جمعه، هر ۶ ماه یک‌بار بدون آزمون و فقط با گذراندن مراحل مصاحبه، لوح فشرده و آموزش انجام می‌پذیرد و روحانیان در گردونه اعزام قرار می‌گیرند.   این افراد علاوه بر داشتن گواهی اتمام کامل دروس کتبی و شفاهی پایه ۱۰ از مراکز مدیریت حوزه‌های علمیه باید گواهی صلاحیت تدریس معاونت امور اساتید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و همچنین سه سال فعالیت تبلیغی و فرهنگی داشته باشند.

علاوه بر این، دارندگان گواهی اتمام کامل دروس کتبی و شفاهی پایه ۷ از مراکز مدیریت حوزه‌های علمیه باید ائمه جمعه شهر‌های مختلف یا مسؤولان حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشند. همچنین بر اساس آیین‌نامه واجدان شرایط حداقل ۲۷ سال و حداکثر ۵۵ سال دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حوزه های علمیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور در رابطه با آخرین اخبار از دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در ۲۲ حوزه به دور دوم کشیده شده که ۸ حوزه به‌صورت تمام الکترونیک خواهد بود. تهران نیز از جمله‌ی این حوزه‌ها خواهد بود.

وی افزود: تعرفه‌ انتخابات در حال چاپ است و در زمان مقرر ارسال خواهد شد. این تعرفه با طراحی و صورت جدید خواهد بود.

اسلامی اضافه کرد: بر اساس جدول زمان‌بندی، تبلیغات از ساعت صفر بامداد روز ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات توسعه ۶۰۰ متر شبکه آب شهر کبودراهنگ
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت
  • برخی مسئولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر گرفتند
  • تذکر مهم دفتر رهبری به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب
  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • ضرورت جذب نیروهای خبره در حوزه علمیه
  • اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود