Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، یک نوجوان سوری پس از آنکه مورد حمله یک نژادپرست قرار گرفت، راهی بیمارستان شد.

در این اتفاق که هفته گذشته در دبیرستان «چارتیرز ولی» واقع در پیتسبورگ ایالت پنسیلوانیا رخ داد، «سیما» نوجوان 15 ساله سوری به دلیل استفاده از پوشش سر [روسری] در سرویس بهداشتی دبیرستان هدف حمله یک دانش آموز نژادپرست آمریکایی قرار گرفت و به شدت زخمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حمله نژادپرستانه هیچ انعکاسی در روزنامه های محلی پیتسبورگ نداشت و یک دانش آموز با ملیت ترکیه ای که شاهد این ماجرا بود با گرفتن عکسی از این حادثه، آن را برای خبرگزاری آناتولی ارسال کرد.

این دانش آموز ترکیه‌ای که نخواست نامش فاش شود، توضیح داد «مهاجم عضوی از یک گروه بزهکار دبیرستان بود که در سرویس بهداشتی به طور مخفیانه سیگار الکترونیکی استعمال می کرد. زمانی که سیما وارد سرویس بهداشتی شد او را به خاطر پوشش سرش مسخره و وادار کرد از آنجا بیرون برود ولی سیما از ترک محل خودداری کرد. مهاجم و تعدادی از همراهانش، سیما را هل دادند و مهاجم با مشت های متعدد به او آسیب رساند.»

دانش آموز ترک تبار افزود: مهاجم به سیما گفت اگر به زبان عربی تکلم کند او را بار دیگر هدف حمله قرار می دهد.

برخی دانش آموزان  فیلم این حمله را روی گوشی موبایل خود ثبت و در شبکه های اجتماعی منتشر کردند تا شاید با اقدامات نهادهای ویژه به حقوق سیما رسیدگی شود.

این حادثه روز جمعه رخ داد و سیما پس از 3 روز ار بیمارستان ترخیص شد.

مهاجم نیز به مدت سه روز از مدرسه اخراج شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث بین الملل آمریکا اسلام ستیزی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌ آموزی که فرشته نجات سه نفر شد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان‌ گفت: یک دانش‌آموز نوجوان در لالی با اهدای اعضای بدن خود به سه نفر زندگی دوباره بخشید.

عبدالله حبیبی در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: "پارمیدا رضایی" دانش‌آموز دوره متوسط اول اهل شهرستان لالی بر اثر مرگ مغزی جان خود را از دست داد.

وی گفت: اعضای بدن این دانش‌آموز با رضایت خانواده به سه بیمار دیگر اهدا شد.

حبیبی با اشاره به اینکه این دانش‌آموز در مدرسه عفاف لالی تحصیل می‌کرد، اظهار کرد: اهدای عضو در بیمارستان گلستان اهواز انجام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود
  • ببینید | توهین جنجالی و نژادپرستانه یک جوان مقابل یک زن سیاهپوست در آمریکا: تقلید میمون!
  • دانش‌آموز دختر در لالی به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید
  • دانش‌ آموزی که فرشته نجات سه نفر شد