Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@01:18:00 GMT

مردم تهران چقدر صدقه دادند ؟

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۲۱۴۳

مردم تهران چقدر صدقه دادند ؟

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،   محمد هادی سیف، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران درباره «تعداد صندوق‌های صدقات موجود در استان تهران »، اظهار داشت: کمیته امداد استان تهران در حوزه‌ها و مناطق مختلف شهرستان‌های استان تهران فعالیت می‌کند.

 

وی ادامه داد: 37 هزارو 899 صندوق بزرگ در میادین اصلی و ایستگاه‌های مناطق مختلف استان تهران فعال است، 11 هزار و 440 صندوق متوسط در فروشگاه‌ها، اداره‌ها، اماکن و سازمانها و 433 هزار و 174 صندوق نیز خانگی است و در منازل و فروشگاه‌های کوچک قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع 482 هزارو 513 صندوق در کل استان تهران وجود دارد.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی‌ کمیته امداد استان تهران افزود: یکی از رویکردهایی که کمیته امداد در حوزه صدقات دارد، توجه و نگاهی است که به شیوه‌های نوین داریم.سیف اضافه کرد: با همکاری بانک‌ها و مراکز مختلف شیوه‌های نوین را دنبال می‌کنیم و در حال حاضر به صورت فعال و تخصصی سامانه #8877* را داریم که علاوه بر اینکه قابلیت دریافت وجوه صدقات را دارد، در مناسبت‌های مختلف امکان دریافت وجوهات شرعی مردم را دارد.

 

وی بیان داشت: کمیته امداد استان تهران تلفن گویای 7355 را دارد که دارای این قابلیت است تا انتقادات و نظرات مردمی را داشته باشد؛ضمن اینکه دریافت انواع وجوهات شرعی مثل صدقات، زکوات، اجرای طرح اکرام و محسنین، ایجاد اشتغال انجام شود و حدود 16 گزینه دریافت وجوهات فعال هستند و به سامانه بانک هم ارتباط دارد.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران درباره «میزان صدقات جمع آوری شده در سطح استان تهران»،گفت: براساس آمار هشت ماهه امسال حدود 26 میلیارد تومان درآمد صدقات ما بوده که این فقط مربوط به عملکرد ثبت شده در دفتر استان تهران است.

 

سیف اضافه کرد: این مبلغ طبق نیازمندی که مددجویان تحت حمایت ما دارند در قالب‌های مختلف در هر منطقه تقسیم‌ می‌شود؛ برای نمونه اگر خانواده‌ای پشت نوبت جهیزیه باشد، مشکلات درمانی یا معیشت داشته باشد از این وجوهات برای این خانواده هزینه می‌شود.

 

فارس

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: گوناگون صدقه تهران جام نیوز کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • ایرانیان ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری