Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صداوسیما به سختی‌های تهیه گزارش‌های مستند و خلاقانه اشاره کرد و گفت: صداوسیما باید تولید گزارش‌های واقعی‌اقناع‌کننده برای مخاطب افزایش دهد. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، عبدالعلی علی‌عسکری در نشست امروز شورای معاونان سازمان صداوسیما از پرویزی خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در مرکز فارس برای تهیه‌ گزارش مستند قاچاق گازوئیل تقدیر کرد و از معاونان سیاسی و امور استان‌های سازمان خواست به بهترین شکل از این خبرنگار خلاق قدردانی و کمک کنند چنین اخبار و گزارشاتی بیشتر تولید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس رسانه‌ملی دراین نشست با اشاره به تهیه دشوار چنین گزارش‌های مستند و خلاقانه‌ای، افزود: صدا وسیما باید به سمت تهیه چنین گزارش‌هایی روی بیاورد که مخاطب با دیدن چنین تصاویر و اطلاعاتی، به معنای واقعی اقناع شود.

گزارش مستند قاچاق گازوئیل تولید خبرگزاری صدا وسیما مرکز فارس که یکشنبه شب از بخش خبری 20:30 پخش شد با استقبال فراوان مخاطبان و اهالی رسانه مواجه شده است.

نحوه نظارت بر صداوسیما تغییر می‌کند + جزئیات

انتهای پیام/

R1515/P1010114/S6,61/CT1 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لنج‌های صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آبراه اروند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ منصوررضا عزیزی گفت: باهدف مبارزه با پدیده شوم قاچاق فرآورده‌های نفتی، با تلاش بی وقفه مرزبانان جان بر کف برابر اخبار رسیده در خصوص تردد قایق‌های حامل سوخت قاچاق، بلافاصله گروه گشتی ناوگروه شناوری به محدوده شناسایی شده اعزام و اقدام به گشت زنی کردند.

وی افزود: مرزبانان حین گشت زنی سه لنج شناور صیادی که در حال خروج غیرقانونی از آبراه اروند و مرز آبی و در حال حرکت به سمت کشور عراق بودند را مشاهده و با رعایت اقدامات تامینی و عملیاتی ضربتی شناور‌ها را توقیف کردند.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: در بررسی مرزبانان از شناور‌ها مقدار ۳۲ هزار و ۳۲۳ لیتر گازوئیل قاچاق از ۳ شناور کشف و ضبط شد.

جانشین مرزبانی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۷ نفر و معرفی آنها به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی، اضافه کرد: با هوشیاری دریابانان از خروج سرمایه ملی جلوگیری بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • جبلی : میدان دادن به مردم برای اظهارنظر درباره موضوعات مختلف در صداوسیما تقویت خواهد شد
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس
  • کشف ۳۰هزار گازوئیل قاچاق درانار
  • توقیف لنج‌های صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آبراه اروند
  • کشف ۳۲ هزار و ۳۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مرز آبی
  • رئیس صدا و سیما: میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف تقویت خواهد شد
  • کشف ۳۰هزار لیتر گازوئیل قاچاق درانار
  • گازوئیل قاچاق در خاتم کشف شد
  • کشف یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یزد