Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@03:58:58 GMT

سارقانی که فروشنده را از خودرو پرت کردند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۲۲۰۲

به گزارش پارس نیوز، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی ارجاع شکایتی به پایگاه دوم پلیس آگاهی این استان مبنی بر سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو 206 موضوع به صورت ویژه دردستورکار قرارگرفت.

وی اضافه کرد: با تحقیقات بیشتر مشخص شد که فردی برای فروش خودروی خود از یک سایت فروش کالا استفاده کرده که فرد دیگر به عنوان خرید خودرو با فروشنده تماس برقرار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در نتیجه دیدار فروشنده و خریدار در تهران برقرار می‌شود که فرد خریدار تقاضای دور زدن خودرو می‌کند.

وی ادامه داد: فرد خریدار پس از طی کردن مسیر تهران به سمت گرمدره با تهدید سلاح دست و پای فروشنده را بسته و از خودرو بیرون می‌اندازد.

نادربیگی خاطرنشان کرد: پلیس این سارق و همدست وی را در یک عملیات دستگیر کرد که در تحقیقات مشخص شد که اعضای این باند دو نفره از شهرهای غربی کشور به عنوان سارقان در حال حرکت در استان البرز اقدام به سرقت خودروها می‌کردند. این دو نفر متهم دارای سوابق متعدد معاونت در قتل و سرقت هستند.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری اعضای باند سارقان منزل در کرج خبر داد و افزود: اعضای این باند که پنج نفر سارق و یک نفر مالخر بودند در چند شهرستان کشور اقدام به سرقت منازل ویلایی در مناطق مرفه نشین می‌کردند.

این مسئول اضافه کرد: این افراد تاکنون به 14 فقره سرقت فقط دراستان البرز اعتراف کردند و اذعان داشتند که بیشتر از راه پشت بام منازل سرقت انجام می‌دادند. سارقان با دو دستگاه خودروی پژو پارس و 405 اقدام به سرقت می‌کردند که یک فقره سرقت آنها تاکنون یک میلیارد و 200 میلیون تومان برآورد شده است.

رییس پلیس آگاهی البرز در ادامه با اشاره به دستگیری اعضای یک باند هرمی در فردیس گفت: اعضای این باند 6 نفره با تشکیل یک شرکت کامپیوتری اقدام به جذب افراد از سراسر کشور می‌کردند. افراد جذب شده از 25 میلیون تا 200 میلیون تومان در این شرکت سرمایه گذاری کرده بودند. از بازرسی از محل تعداد زیادی جزوات آموزشی دراین زمینه کشف شد.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پلیس آگاهی سرقت خودرو استان البرز قتل پژو سرمایه گذاری خودرو پارس پرت فروشنده سارقانی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در پی وقوع چند فقر سرقت خودرو در این شهرستان بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
هادیان افزود: با بررسی‌های میدانی و کار دقیق اطلاعاتی ماموران انتظامی در کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی این فرماندهی در نهایت هویت ۲ عامل اصلی این سرقت‌ها شناسایی و از مخفیگاه این باند پنج دستگاه خودرو مسروقه کشف شد ومتهمان به مراجع قضایی تحویل شدند.

دیگر خبرها

  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان