Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی از تهیه و چاپ ۸ هزار جلد قرآن کریم از محل نذر و وقف توسط این مؤسسه خبر داد.

مسعود فرزانه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر عنوان کرد: در راستای توسعه وقف و نذر و استفاده از مشارکت‌های مردمی و همچنین با توجه به مأموریت و رسالت مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در خصوص چاپ قرآن کریم در سال جاری، از محل مبالغ نذورات قرآن، ۸ هزار جلد قرآن تهیه و تحویل آستان قدس رضوی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به دیگر اقدامات مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در راستای ترویج فرهنگ نذر و وقف در حوزه قرآن کریم، ابراز کرد: در سال جاری با استفاده از ظرفیت‌ مناسبت‌های خاص، برنامه‌ محوری «نذر بهشتی» در حرم مطهر رضوی ویژه زائران در راستای توسعه فرهنگ وقف و نذر برای قرآن کریم اجرا شد.
مدیر عامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی ادامه داد: اقدام دیگر مشارکت این مؤسسه در استفاده از بستر توزیع محصولات فرهنگی سایر مجموعه‌های وابسته به آستان قدس رضوی بود. این اقدام نیز با هدف برجسته‌سازی و اطلاع‌رسانی نماد «نذر بهشتی» صورت پذیرفت.
وی افزود: استفاده از فضای مولتی مدیا، تلویزیون‌های شهری، فضای مجازی و سامانه پیامکی آستان قدس رضوی، حضور در اجتماع عظیم بانوان فاطمی، حضور در کلیه فروشگاه‌های محصولات رضوی، حضور در موکب‌های استقبال از زائرین پیاده و محل ورود مسافران و زائران در محل پایانه مسافربری و حضور مستقیم در راهپیمایی روز شهادت امام رضا(ع) از دیگر اقدامات در راستای ترویج فرهنگ وقف و نذر توسط این مؤسسه بود.
فرزانه تصریح کرد: طرح «نذر بهشتی» با همکاری اداره نذورات آستان قدس رضوی انجام می‌شود و در قالب آن، قرآن‌های وقف شده و نذری در دو بخش با توجه به نیت واقفان و نذرکنندگان برای حرم رضوی و سایر بقاع متبرکه دریافت می‌شود.
وی بیان کرد: علاقه‌مندان به انجام «نذر بهشتی» می‌توانند با مراجعه به دفاتر نذورات حرم مطهر رضوی یا شماره‌گیری کد دستوری #۸* در تلفن همراه و سامانه وقف و نذر رضوی به آدرس nazr.razavi.ir مراجعه یا با شماره حساب ۸۱۳۰۲۲۱۲۸۱ به شناسه واریز ۲۲۳۰ بانک ملت شعبه آستان قدس رضوی در این طرح مشارکت داشته باشند.
  منبع: آستان نیوز
 انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: چاپ ۸ هزار جلد قرآن مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش، سومین دوره آموزشی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» با حضور ۲۰۰ مدرس و مشاور خانواده از پنج استان همدان، تهران، گیلان، البرز و گلستان در مشهد برپا شده است.   این دوره سه روزه آموزشی از  سوم اردیبهشت ماه در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در راستای طرح ملی «زندگی و بالندگی» در حال برگزاری است.   در این دوره آموزشی در قالب چندین کارگاه آموزشی با حضور ۱۰ مدرس برجسته در حوزه‌های مختلف آموزشی و تربیتی، به مباحثی همچون مدیریت زبان‌های همزمان، موریانه‌های ارتباط، برادران دروغین، مهارت مدیریت کلاس، مدیریت انگاره‌ها  پرداخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • اهداء قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد