Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-23@22:31:35 GMT

بوی جوراب، مرد چینی را راهی بیمارستان کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۲۳۰۶

یک مرد چینی به خاطر بو کردن جوراب خود راهی بخش مراقبت های ویژه شد.به گزارش بلاغ،این مرد ۳۷ ساله یک چینی با نام فامیل "پن" که عادات داشت جوراب‌های بد بوی خود را بو کند بعد از مدتی راهی بیمارستان شد.

او در بیمارستان به پزشکان گفت که سرفه می کند و در قفسه سینه خود درد دارد.

هنگامی که پزشکان دریافتند درمان تجویز شده به او کمک نمی‌کند، تصمیم گرفتند از ریه وی عکس‌برداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از بررسی تصاویر رادیوگرافی متوجه شدند که ریه های این مرد مبتلا به عفونت قارچی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، پزشکان معتقدند که ایمنی بدن بیمار به دلیل شب‌های بیخوابی پس از تولد فرزندش ضعیف شده و عادت بو کردن جوراب‌های کثیف، اوضاع را تشدید کرده و باعث شده است که قارچ‌ها در ریه او رشد کنند.

این مرد بلافاصله در بیمارستان بستری شد و تحت درمان قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مسئول موسسه خیریه محکم در استان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: از امروز یک فوق تخصص جراحی اطفال که از تهران به خراسان جنوبی سفر کرده تا هشتم اردیبهشت در بیمارستان رازی به درمان کودکان دارای مشکلات مادرزادی می‌پردازند.

خوشایند افزود: همچنین از ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت فوق تخصص ارتوپدی به بیرجند سفر می‌کند و در بیمارستان رازی بیرجند مستقر می‌شود.

وی گفت: این فوق تخصص صبح‌ها عمل جراحی و عصر‌ها ویزیت بیماران را انجام می‌دهند.

به گفته وی بیماران برای هماهنگی و نوبت گیری می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ به صورت حضوری و یا شماره تماس ۳۱۶۲۶۰۵۷ اقدام کنند.

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه حمایت از کودکان با ناهنجاری‌های مادرزادی در استان با بیان اینکه تمام هزینه‌های درمانی کودکان رایگان انجام می‌شود، گفت: این بیماران در بیمارستان رازی بیرجند ویزیت و جراحی می‌شوند.

به گفته وی کودکان دارای بیماری‌های مادرزادی در استان شناسایی شدند، اما چنانچه بیمارانی هستند که نیاز به درمان دارند می‌توانند به این بیمارستان مراجعه کنند.

خوشایند رنج سنی کودکان بیمار که توسط این موسسه خیریه درمان می‌شوند را زیر ۱۵ سال اعلام کرد.

موسسه خیریه محکم موسسه‌ای حمایت از کودکان با ناهنجاری مادرزادی و یا نقص تکاملی بدو تولد است که در سال ۱۳۸۴ تاسیس شده و در سطح کشور نمایندگی دارد، در سه شهر ایلام، زاهدان و بندرعباس این موسسه بخش جراحی اطفال راه اندازی کرده است که علاوه بر این، پزشکان این موسسه به صورت جهادی شهر‌های که جراحی اطفال ندارند بیماران آن شهر‌ها را درمان می‌کنند.

دیگر خبرها

  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد
  • مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی ؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند | دستگیری ۶ نفر از عوامل توزیع
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • آغاز فعالیت پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند
  • پرستاران سر دو راهی؛ خانه نشینی یا تغییر شغل؟
  • زیرساخت‌های استان کرمان برای پذیرش بیماران خارجی ضعیف است
  • پرستاران سر دو راهی خانه نشینی و تغییر شغل