Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@05:07:57 GMT

خانه سالمندان آمریکا در حریق سوخت

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۲۳۲۰

خانه سالمندان آمریکا در حریق سوخت

رکنا: یک خانه مخصوص سالمندان در شهر لارنس در ایالت ایندیانا در آمریکا دچار حریق شد.

یک خانه سالمندان در شهر لارنس در ایالت ایندیانا در آمریکا دچار حریق شد.

تصاویر هوایی نشان دهنده آن است که این حریق از یکی از ساختمان‌ها شروع شد و سپس به دیگر ساختمان‌های این مجتمع سرایت پیدا کرد.

هیچ گزارشی درباره تلفات یا مصدومان احتمالی این حریق منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات درباره علت وقوع این آتش سوزی ادامه دارد.

تلاش امدادگران و آتش نشان‌ها برای اطفای حریق همچنان ادامه داشته و ستونی از دود، آسمان این منطقه را فراگرفته است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز مرگبار به یک زن جوان در پارک / این زن می خواست شهردار شود+عکس سعید با نازی دعوا کرد و از خانه رفت/ وقتی به خانه برگشت یک مرد آنجا بود! پشت پرده پرونده سیاه آقای سوپراستار از زبان بازپرس حسین پور + فیلم هنگامی که عمویم در دادگاه خانواده فریاد زد او دختر برادرم نیست دنیا روی سرم خراب شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جزییات شرط‌ بندی و تبانی در ۲ بازی تیم ملی فوتبال ایران لو رفت اخراج یک دانشجو و انفصال از خدمت یک استاد دانشگاه تهران تایید شد + جزئیات دردسر فعالیت زن فوتبالیست ایرانی در سایت شرط بندی برای شوهر لیگ برتری اش ازدواج اجباری شهلا و پدرام با دخالت پلیس و خانواده / از گروگانگیری تا فرار به دبی لحظه مرگ امیر سرتیپ علی‌اکبر فناخسرو حین سخنرانی +فیلم انهدام باند "گرگ‌های وحشی" در حافظ تهران پسر خلافکار کرمانشاهی به مادر خودش هم رحم نکرد استخدام اراذل و اوباش برای برخود با دستفروشان تهرانی ؟! قاچاق اسلحه قهرمان پر افتخار ایرانی را پشت میله های زندان انداخت فیلم نجات یک دختر در هنگام خودکشی توسط دانشجوی مازندرانی

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث سالمندان حریق آمریکا ایالت ایندیانا در شهر عکس زن فیلم شلیک سرقت جوان دختر جسد همدستی سانحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامت روان سالمندان به اندازه هر زمان دیگری از زندگی مهمتر است

ایسنا/لرستان مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: سلامت روان سالمندان به اندازه هر زمان دیگری از زندگی مهمتر است.

همایون عمودی‌زاده امروز نهم فروردین‌ماه در حاشیه بازدید از خانه سالمندان مهـــر در شهرستان خرم‌آباد با بیان اینکه سالمندان سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی یک جامعه محسوب می‌شوند، اظهار کرد: جمعیت جهان به سرعت در حال پیر شدن است و بر اساس تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده تا سال ۲۰۵۰، نسبت جمعیت بالای ۶۰ سال جهان تقریباً دو برابر خواهد شد و از ۱۲ درصد به ۲۲ درصد خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: در این میان سلامت روان سالمندان به اندازه هر زمان دیگری از زندگی مهم‌تر است. اختلالات روانی و عصبی در میان سالمندان درصدی از کل ناتوانی‌های این گروه سنی را تشکیل می‌دهد و تقریباً ۱۵ درصد از بزرگسالان ۶۰ سال و بالاتر از یک اختلال روانی رنج می‌برند.

مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به سلامت روانی و جسمانی سالمندان اضافه کرد: سلامت جسمانی ضعیف می‌تواند بر سلامت روان سالمندان و کیفیت زندگی آن‌ها تأثیر بگذارد و همین امر می‌تواند باعث ایجاد احساس افسردگی یا اضطراب در آن‌ها شود.

عمودی‌زاده اضافه کرد: در این دیدار و بازدید مسائل و مشکلات خانه سالمندان مهر احصا و مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم در خصوص رعایت بهداشت، برنامه‌های غذایی متناسب با سن و سال و ذائقه دوران سالمندی، حمایت‌های اجتماعی و برنامه‌های روان‌درمانی، انجام حرکات ورزشی و تأثیر آن بر سلامت و نشاط همگانی در راستای خدمت بهتر و شایسته‌تر به مقیمان مرکز توصیه و ابلاغ شد.

وی ادامه داد: سالمندی هم مانند همه دوره‌های دیگر زندگی جذابیت‌های خاص خودش را دارد اما اینکه یک فرد سالمند که در مراکز بهزیستی زندگی می‌کند و چقدر از روند زندگی، موفقیت‌ها و شرایط فعلی‌اش راضی باشد تا حدود زیادی به مسئولین و مددکاران و مراقبان آن مرکز بستگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش سوزی یک کارگاه شیرینی پزی در رشت/ سقف ۲ خانه سوخت
  • روایتی غم‌انگیز از سرنوشت پدران و مادران سالمندان سنندج
  • روایتی غم‌انگیز از سرنوشت پدران و مادران سالمندان سنندج+فیلم
  • سلامت روان سالمندان به اندازه هر زمان دیگری از زندگی مهمتر است
  • بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین در آتش سوخت
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • دیدار نوروزی از سرای سالمندان + فیلم
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • نقش غرب در جنایت تجاوز صهیونیست‌ها به زنان غزه