Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی مشهد گفت: زن جوانی که به همراه دو کودک خردسالش با اجرای نقشه‌ای شوم اقدام به کلاهبرداری از شهروندان مشهدی می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش قدس آنلاین ، سرهنگ اکبر آقا بیگی فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش‌هایی به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این که زنی جوان و ۲ فرزند خردسالش با ترفندی حیله گرانه از شهروندان در محدوده بلوار ابوطالب و شفا مشهد کلاهبرداری می‌کند با توجه به اهمیت موضوع، سرکلانتری هفتم پلیس مشهد برای پی گیری سریع پرونده وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: تیم‌های دایره تجسس کلانتری شفا در تحقیقات اولیه این پرونده با توجه به سرنخ‌های موجود دریافتند این زن ۳۰ ساله که همسرش شغل آزاد و پردرآمدی هم دارد با نقشه‌ای از قبل طراحی شده، مقداری مایع قرمز رنگ (شبیه خون) در گوش کودک ۲ ساله و یا کودک ۵ ساله اش ریخته و سپس با مراجعه به منازل مسکونی خود را همسایه همجوار آنان معرفی می‌کند. فرمانده انتظامی مشهد گفت: زن جوان در ابتدا درخواست گوشی تلفن همراه برای تماس تلفنی با همسرش می‌کند تا هرچه زودتر کودک را به بیمارستان ببرند.
سرهنگ آقابیگی افزود: اما او به شماره تلفنی زنگ می‌زندکه در دسترس نبوده و با این ترفند و گریه و زاری و به بازی گرفتن احساسات پاک شهروندان، مبالغی وجه نقد به عنوان قرض از آنان می‌گرفته تا بتواند فرزند خود را به مرکز درمانی برساند.
وی تصریح کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری شفا پس از ترسیم چهره متهم، او را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در منزل مسکونی اش واقع در منطقه خواجه ربیع مشهد دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به این مطلب که متهم با این ترفند در مواردی از شاکیان خود تا مبلغ یک میلیون تومان نیز گرفته است گفت: تحقیقات از زن ۳۰ ساله که ادعا می‌کند همسرش و هیچ یک از اعضای خانواده اش از این کار او مطلع نبوده اند، ادامه دارد. انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کلاهبرداری کلاهبرداری و اخاذی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او

ابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی آباده اظهار کرد: با تماس به مرکز پلیس مبنی بر وقوع قتل خانم ۸۲ ساله‌ای در یکی از محله‌های شهرستان آباده، شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: دیروز ۲ نفر با ورود به منزل یکی از شهروندان، خانم ۸۲ ساله را به قتل رسانده و طلا‌های او را سرقت می‌کنند.

مسعودی بیان کرد: شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس است.

فرمانده انتظامی آباده از شهروندان خواست به شایعات فضای مجازی توجهی نکنند و هر گونه اخبار صحیح را از طریق سایت اطلاع رسانی پلیس دنبال کنند.

شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند