Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسن مهری از دستگیری یک کلاهبردار و جاعل حرفه ای توسط عوامل پلیس فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از فردی که تحت پوشش شرکت ارائه خدمات هوایی و مسافرتی فعالیت می کرد، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: این فرد با سوء استفاده از نام یک شرکت منحل شده و با جعل اسناد مدعی بود که برای برخی متقاضیان می تواند فرآیند صدور ویزا را پیگیری و دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور گفت: متهم برای صدور ویزا، از مال باختگان علاوه بر دریافت مبالغ هنگفت، مدارک هویتی و تحصیلی و ... را نیز اخذ می کرد؛ به طوری که از محل اختفای این فرد 150 گذرنامه کشف شد.

مهری گفت: این فرد 300 شاکی دارد و در مجموع یک میلیارد و 500 میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.

براساس اعلام سایت پلیس، وی در توصیه و هشدار به شهروندان گفت: چنانچه کسی خواهان مسافرت به خارج از کشور است باید موضوع را از فرایند قانونی طی کند و شهروندان عزیز حتما به شرکت های معتبر و دارای مجوز برای دریافت خدمات مسافرتی مراجعه کنند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح عملکرد این پلیس و کشف طلای قاچاق گفت: با هوشیاری عوامل انتظامی پلیس فرودگاه های کشور از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 4 میلیارد و 600 میلیون تومان طلای قاچاق از برخی مسافران کشف شده است.

انتهای پیام/

20 / 20 سردار حسن مهری دستگیری یک کلاهبردار و جاعل حرفه ای عوامل پلیس فرودگاه مهرآباد فرآیند صدور ویزا کلاهبرداری فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کلاهبرداری فرمانده پلیس فرودگاه های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای با بیش از ۶۰ نفر شاکی که به یکی از شهر های کشور متواری شده بود، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

سرهنگ سامان غنی زاده با اشاره به اینکه متهم از شاکیان مبلغی بیش از ۲ هزار میلیارد ریال با روش پرداخت سود کلان، کلاهبرداری کرده بود، افزود: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • (تصاویر) دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز