Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:28:44 GMT

بارش برف در جاده چالوس/آماده‌باش تیم‌های راهداری

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۲۴۰۸

بارش برف در جاده چالوس/آماده‌باش تیم‌های راهداری

محمد علیپور در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت محور کرج - چالوس پس از بارش برف شب گذشته تاکنون اشاره کرد و گفت: از ساعت ۱۹ شب گذشته شاهد بارش برف در محدوده شهر آسارا تا تونل شماره پنج بودیم.

وی با تأکید بر اینکه بارش برف تا ساعات اولیه صبح امروز ادامه داشته است، گفت: چندی پیش عملیات امین سازی تونل امیرکبیر آغازشده است و در این محور با انسداد شبانه مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر ادامه داد: اکیپ‌های راهداری تا صبح امروز به‌خوبی عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی را در این محور انجام داده‌اند.

علیپور با اشاره به اینکه بارش‌ها در محدوده سه‌راهی دیزین تا کندوان بیشتر بوده است، گفت: دو راهدارخانه تونل شماره پنج و گچسر در آماده‌باش کامل هستند.

وی تأکید کرد: چهار گشت راهداری به همراه ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین در محور کرج – چالوس عملیات راهداری و برف‌روبی را انجام می‌دهند.

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر با اشاره به اینکه بارش برف در محدوده کندوان ادامه دارد، گفت: جاده در حال حاضر باز است و مشکلی ترددی وجود ندارد.

کد خبر 4488885

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف جاده چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • چهار محور در استان مسدود است
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است