Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز خوشینی «نخستین مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تألیف کتب درسی فنی و حرفه‌ای پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران»، درگذشت.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، عزیز خوشینی «نخستین مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تألیف کتب درسی فنی و حرفه‌ای پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران» و  پیشکسوت آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان رئیس سابق سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی طی پیامی اعلام کرد: شنیدن خبر درگذشت تأسف برانگیز همکار عزیزمان جناب آقای مهندس عزیز خوشینی موجب افسوس و دریغ شد. یقیناً تمام همکارانی که با ایشان کار کرده‌اند و یا هم‌صحبت و هم‌کلام با ایشان بوده‌اند، تصدیق می‌کنند که در نجابت و شرافت نمونه و در محبت و همدلی فراموش ناشدنی و در کاربلدی و پشتکار کم نظیر بودند.

همکاران قدیمی سازمان پژوهش، مهندس خوشینی را که اولین مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تألیف کتاب‌های درسی فنی‌وحرفه‌ای بودند و سالیان طولانی با او حشر و نشر داشتند، برایم از درایت و سخت کوشی و پشتکار و تعصب سازمانی او می‌گفتند و خود من شمه‌ای از این قضاوت را در دوران سخت تألیف کتاب‌های جدید از نزدیک لمس کرده‌ام.

یاد این همکار گرانقدر و آثار علمی ایشان همیشه با ما خواهد بود و شخصیت، منش و سلوک ایشان در رفتار سازمانی همکاران به ویژه دفتر تألیف فنی‌وحرفه‌ای زنده خواهد ماند؛ اینجانب به نوبه  خودم فقدان این همکار متعهد، مؤمن و گرانقدر را به همکاران گرانقدر سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی، جامعه تعلیم و تربیت به ویژه خانواده سوگوار ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و غفران واسعه ی الهی و برای بازماندگان و دوستداران ایشان اعم از همکاران و مؤلفان و شاگردان تسلیت عرض می‌کنم. 

منبع: فارس

انتهاسص پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فنی و حرفه ای کتب فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران از برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان و تولیدات مشاغل خانگی و صنایع دستی خبر داد و گفت: آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های متعددی از سوی دولت درباره شرکت‌های دانش بنیان و حمایت از آنها به تصویب رسیده است.

محمد آذرپناه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برنامه‌های پیش بینی شده درخصوص صادرات تولیدات دانش‌بنیان گفت: طی سال‌های گذشته بخش تعاون در استان تهران بیشتر درگیر مشکل مسکن بود. به ویژه واحدهایی که تامین زمین یا بحث انتخاباتشان دچار مشکل شده بودند و ما پیگیری مشکلات آنها را در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: در حوزه تولید و دانش‌بنیان برنامه‌های عملیاتی گسترده‌ای صورت گرفته که بخشی از حمایتها معطوف به حمایت‌های بازاری است و طی چند سال گذشته آیین نامه‌ها و بخشنامه‌های متعددی از سوی دولت در بحث شرکت‌های دانش بنیان به تصویب رسیده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران درعین حال اولویت صادرات در استان را صادرات دانش بنیان ذکر کرد و گفت: درکنار آن صادرات تولیدات دیگر از جمله صنایع دستی و مشاغل خانگی را نیز در دستور کار داریم.

به گفته آذرپناه عرضه محصولات صادرات محور با رویکرد تعاونی‌های دانش‌بنیان و تعاونی‌های صادراتی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است و تلاش شده با اختصاص غرفه‌های مختص کالاهای ایرانی در کشورهای هدف، صادرات محصولات از طریق اتاق های تعاون و بازرگانی انجام شود و به شکل مستقیم در فروشگاه‌های زنجیره ای کشورهای مورد نظر عرضه شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • مصرف دخانیات از مهم‌ترین عوامل ایجاد سرطان دهان
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • ۱۱۳۰نفر از استان سمنان به حج اعزام می‌شوند
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم