Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@04:29:03 GMT

علی کفاشیان استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۲۵۶۵

سرپرست کمیته فوتسال که نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال نیز بود به دلیل بازنشسته بودن از مسئولیت خود استعفا کرد تا رئیس فدارسیون فرد دیگری را به عنوان جانشین وی معرفی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از کنار گذاشتن محمدرضا ساکت از دبیرکلی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال نیز که یکی از اعضای بازنشسته هیات رئیسه فدراسیون بود از مسئولیتش کناره گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فدراسیون فوتبال ضمن اعلام این خبر اعلام کرد: «به دنبال استعفای علی کفاشیان از کمیته فوتسال، مهدی تاج ضمن تقدیر از زحمات ایشان در این مسولیت طی حکمی، داوود پرهیزکار را به عنوان سرپرست کمیته فوتسال منصوب کرد. پرهیزکار از سال ۱۳۷۶ در فدراسیون فوتبال در سمت های مختلف به ایفا مسئولیت پرداخته است.»   پرهیزگار پیش از این مسئولیت های دیگری از فدراسیون فوتبال داشت که سرپرستی تیم فوتبال امید در زمان مربیگری علیرضا منصوریان، مدیریت آکادمی ملی فوتبال و سرپرست تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران از جمله آنهاست.   هم‌چنین در  حکمی از سوی رییس فدراسیون فوتبال، دکتر جمشید نورشرق به عنوان سرپرست کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال منصوب شد. وی که عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی است؛ سابقه عضویت در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال را دارد.   منبع: مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حالی از مربی تیم استقلال بابت حاشیه های دیدار با شمس آذر خواستار ارسال دفاعیه شده که سرمربی استقلال از آن مبرا بوده است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه ۳۱ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان در صدر جدول قرار بگیرد.

در پایان این بازی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد جواد نکونام به همراه کیانوش رحمتی (سرمربی و مربی استقلال) رفتار ناپسندی را مقابل سکوی هواداران انجام می‌دهند.

در همین حال امروز یکشنبه دو اردیبهشت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مربی استقلال مهلت داد تا ظرف ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند. این در حالی است که کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال هیچ درخواستی نداشته است.

در همین حال از مسوولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر و متوجه شدیم که جواد نکونام هیچ شاکی نداشته و فقط از مربی استقلال شکایت به کمیته انضباطی رسیده است و هیچ گزارشی هم از سوی ناظر بازی در خصوص رفتار نکونام به فدراسیون ارسال نشده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • استعغای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل
  • رئیس اطلاعات نظامی اسرائیل پس از شکست در ۷ اکتبر استعفا داد
  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی