Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@22:59:28 GMT

بانوی رکابزن ایران به یک تیم هلندی پیوست

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۲۵۸۵

بانوی رکابزن ایران به یک تیم هلندی پیوست

نماینده رکابزن بانوان ایران در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا با تیم مکس واترزلی هلند قرارداد امضا کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، صبح امروز ماندانا دهقان نماینده بیست و هفت ساله کشورمان در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا که به عنوان اولین بانوی کورسی سوار حاضر در بازیهای آسیایی امسال شرکت کرده بود از پیوستن خود به تیم بین المللی مکس واترزلی هلند خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این خصوص بیان کرد: مدتی پیش توسط یکی از دوستان موفق به برقراری ارتباط با سرپرست تیم بین المللی مکس واترزلی هلند شدم و پس از مذاکرات اولیه پروفایل مسابقات و تمرینات خود را برای این تیم ارسال نمودم. با بررسی های انجام گرفته از سوی سرپرست این تیم من به عنوان دومین ورزشکار خانم آسیایی به این تیم دعوت شدم و از ماه مارچ سال 2019 تا پایان سال 2019 به عضویت این تیم بین المللی درآمده‌ام.
دهقان ادامه داد: مدتی منتظر موافقت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان بودم که به لطف خدا و با توجه به تایید شورای برون مرزی به عنوان اولین بانوی محجبه دوچرخه سواری ایران و آسیا به عضویت یک تیم اروپایی درآمدم. سال گذشته من برای اولین بار به عضویت تیمی اماراتی در آمدم و در چندین رویداد بین المللی شرکت کردم و امسال نیز با تلاش ها و پیگیری هایی که کردم موفق شدم و نتیجه گرفتم. برنامه و هدف بلند مدت من کسب سهمیه المپیک است و امیدوارم با حمایت های فدراسیون دوچرخه سواری و نتایج خوبم در مسابقات پیش رو بتوانم به این مهم دست یابم.
او همچنین گفت: طبق توافقی که با مسوولین تیم داشته ام ابتدا در چندین رقابت که در کشورهای همسایه ایران برگزار می شود شرکت خواهم کرد و پس از آن در مسابقات هلند و بلژیک و دیگر کشورهای اروپایی شرکت می کنم. تیم مکس واترزلی حدود 12 ورزشکار دیگر نیز دارد که از کشورهای آلمان، هلند، بلژیک، استرالیا، نیوزلند و سنگاپور هستند و برای شرکت در هر رقابتی باید بتوانیم نظر سرپرست تیم را جلب کنیم تا انتخاب شویم. امید زیادی دارم و تلاش زیادی هم برای رسیدن به موفقیت خواهم کرد اما به حمایت و کمک مسوولین کشور نیز نیازمندم تا با امید به خداوند بتوانم اولین سهمیه المپیک بانوان دوچرخه سواری در بخش کورسی را کسب کنم. در پایان هم تشکر ویژه ای از همسرم، مربی ام و فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران دارم و از مردم کشورم می خواهم که برایم دعا کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ماندانا دهقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ سفر گروسی به ایران مشخص شد

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سه‌شنبه تایید کرد که مدیرکل این نهاد رافائل گروسی برای دیدار با مقامات ایرانی ششم تا هفتم مه (۱۷-۱۸ اردیبهشت) به ایران سفر خواهد کرد.

به گزارش فارس، سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران بهروز کمالوندی دیروز از سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس به ایران در ا‌وایل هفته آینده خبر داد.

براساس اعلام کمالوندی، مدیرکل آژانس در این سفر ضمن شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ایران با مقامات ایرانی نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ایران قرار است ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر اصفهان برگزار شود.

دیگر خبرها

  • اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • لاستیک نانویی بسیار سبک به بازار آمد
  • تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت 
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند
  • هلند میزبان آینده‌نگرترین محله جهان
  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند
  • تاریخ سفر گروسی به ایران مشخص شد
  • خروج ناو‌های اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها