Web Analytics Made Easy - Statcounter

مونا خسروپرست، مریم نوکندی و صبا عربی سه دانش آموز آسیب دیده در این حادثه جان خود را از دست دادند. مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفته است: ۳ دانش آموزی که در حادثه آتش‌سوزی مدرسه ابتدایی دچار آتش سوزی شده بود، فوت کردند. آفتاب‌‌نیوز : سه دانش‌آموز دختر که در حادثه آتش‌سوزی مدرسه دچار سوختگی بیش از ۹۰ درصد شدند، جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آفتاب‎نیوز؛ پیش‌دبستان و دبستان غیردولتی دخترانه اسوه حسنه ساعت 9 صبح امروز دچار آتش‌سوزی شد. علت آتش‌سوزی، استفاده از چراغ نفتی برای گرم کردن یکی از کلاس‌های درس بود. با وجود آنکه استفاده از این چراغ‌ها و بخاری‌های چکه‌ای ممنوع است اما مدرسه از آن استفاده می‌کرد و بر اثر آتش‌سوزی چراغ نفتی و سرایت آتش به کلاس درس 4 دانش‌آموز دچار سوختگی شدند.

یک دانش‌آموز پیش‌دبستانی و سه دانش‌آموز کلاس اولی دچار سوختگی شده‌اند.
علیرضا نخعی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفته است: 3 دانش آموزی که در حادثه آتش‌سوزی مدرسه ابتدایی دچار آتش سوزی شده بودند به نام‌های صبا عربی، مریم نوکندی و مونا خسروپرست فوت کردند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: اسامی 4 کودک دختر که در حادثه پیش دبستانی اسوه زاهدان صبح امروز دچار حریق شده و درصد سوختگی آنها بالای 70درصد گزارش شده است، عبارتند از:
مونا خسروپرست، صبا عربی، مریم نوکندی و یکتا میرشکار
منبع: خبرگزاری ایسنا و تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آتش سوزی فوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۳۵۰ دانش‌آموز و کارمند در مرحله شفاهی مسابقات طرح قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد شعبانی معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: مرحله شفاهی مسابقات طرح قدس (قرآن در سما) در روز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در دو نوبت صبح و عصر به صورت مجازی و با حضور بیش از ۳۵۰ دانش‌آموز و کارمند مدارس سما و پنج تیم داوری در سراسر استان فارس برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات که به همت معاونت امور مدارس استان فارس برگزار شد بیش از ۳۵۰ دانش‌آموز و کارمند مدارس سمای استان فارس در پنج رشته حفظ، ترتیل، تحقیق، اذان و مداحی به صورت مجازی به رقابت پرداختند.

معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس متذکر شد: در پایان مسابقات نفرات برتر هر رشته مشخص شدند و آزمون‌های کتبی این رقابت‌ها روز یکشنبه دوم اردیبهشت با حضور ناظران استانی در مدارس کل استان فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • جمع‌آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه
  • رقص زیبای دانش آموزان کرد در فضای باز با آهنگ کردی
  • جمع آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه ۱۴۰۳
  • چوب معلم گل نیست | تنبیه بدنی تا کی؟
  • رقابت ۳۵۰ دانش‌آموز و کارمند در مرحله شفاهی مسابقات طرح قدس