Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@15:58:37 GMT

شهردار مشهد با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۲۶۲۹

شهردار مشهد با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کرد

شهردار مشهد با حضور در حرم مطهر رضوی با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا کلایی ۴ روز پس از معارفه رسمی خود به عنوان شهردار جدید مشهد ظهر سه شنبه با حضور در حرم مطهر رضوی با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.

کلایی روز گذشته نیز با آیت الله سید احمدعلم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد دیدار و گفتگو کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلایی دومین شهردار منتخب اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در دوره پنجم بوده که پس از کنار رفتن تقی زاده خامسی به دلیل اجرای قانون بازنشستگی مدیریت کلانشهر مشهد را به دست گرفته است.

با توجه به نقش مهم آستان قدس رضوی در مشهد، تعامل سازنده شهرداری و آستان قدس می تواند موجب ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در بخش های مختلف از جمله حمل و نقل و فضای سبز شود.
منبع: مهر
 انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دیدار با تولیت آستان قدس مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رواق خدمت» با هدف ارائه گزارش آستان قدس رضوی منتشرشد

با هدف ارائه گزارش شفاف و عمومی اقدامات و خدمات آستان قدس رضوی در سال ۱۴۰۲ به مردم، کتاب/مجله «رواق خدمت» از سوی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی منتشر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد به نقل از آستان‌نیوز، در قالب این سالنامه 140 صفحه‌ای، حوزه‌های مختلف میزبانی از زائران، مجاوران و عموم مخاطبان خدمات آستان قدس رضوی در داخل کشور و همچنین عرصه بین‌المللی در عرصه‌های متنوع علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتضادی مورد بررسی قرار گرفته و به تشریح خدمات در هر عرصه پرداخته شده است.

«خاک پای زائران»، «سازوبرگ میزبانی با شکوه»، «پرچمدار خدمت به قرآن»، «میزبان جهان»، «در مسیر مرجعیت علمی»، «کرامت بی‌حد و مرز»، «خانواده امام رضایی»، «بر قله‌های سلامت»، «تلاش بی‌وقفه برای رشد تولید» و «روی موج خدمت»، عناوین 10 فصل محتوایی این کتاب سال هستند که در آنها، شاخص‌ترین عناوین فعالیت‌ها و دستاوردهای مجموعه‌های مختلف ستادی و عملیاتی آستان قدس رضوی در سال 1402 تبیین شده است.

شایان ذکر است نسخه الکترونیکی کتاب/مجله «رواق خدمت» نیز که به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی تهیه و منتشر شده، در تارنمای اینترنتی «مجله رضوی» به نشانی  mag.razavi.ir  در دسترس عموم مخاطبان و علاقمندان قرار دارد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • زنده گیری یک قلاده گرگ هار توسط پلیس مشهد
  • حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌ اولی‌ها 
  • عزم و اراده قوی مسئولان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند 
  • «رواق خدمت» با هدف ارائه گزارش آستان قدس رضوی منتشرشد
  • اقدامات و خدمات آستان قدس رضوی در «رواق خدمت»
  • تاک‌شو به سبک «شب خوش»
  • تاکید بر تداوم دیدار‌ها برای لغو تحریم‌ها
  • دیدار نوروزی شهردار قم با آیت‌الله اعرافی
  • تولیت آستان قدس رضوی: حضور کمرنگ نوجوانان و جوانان در مساجد از دغدغه‌های دلسوزان کشور است
  • توضیحات تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) در خصوص بازنشر فیلمی از مراسم ادای احترام نیروهای مسلح کشور در فضای مجازی