Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@03:18:07 GMT

برپایی دوره عمومی تدبر در قرآن در رفسنجان

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۲۷۷۱

برپایی دوره عمومی تدبر در قرآن در رفسنجان

به گزارش ایکنا؛ دوره عمومی تدبر در قرآن با حضور 35 نفر از بانوان علاقه‌مند به همت مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد با تدریس علی‌اکبر تقی‌زاده، مدرس قرآن در رفسنجان برپا می‌شود.
علی نسائی، معاون آموزش مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد اظهار کرد: این دوره به مدت 16 جلسه و 32 ساعت آموزشی برپا می‌شود که هشت جلسه آن در آذرماه تشکیل می‌شود و بخش دیگر آن در نیمه دی‌ماه سال جاری برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دوره با مشارکت مؤسسه راه وصال رفسنجان با مدیریت ملیحه جعفری با سرفصل‌هایی چون بیان روش‌های تدبر در قرآن و فهم بهتر سوره‌ها، تدبر در قرآن، امری عمومی نه مختص به خواص، تفاوت تدبر با تفسیر، تمرین عملی بکارگیری آموزه‌های قرآن در زندگی با تدبر در سوره‌ها و ... برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم با موضوع تشریح برنامه‌های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی، به همراه رونمایی از پوستر حفظ عمومی از سوی سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود.

این نشست با حضور حجت الاسلام تقی زاده، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، حجت الاسلام حسینی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، باقری، مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و دکتر بحرالعلوم، مسؤول دبیرخانه ملی حفظ و برخی مدیران قرآنی کشور برپا خواهد شد.

این نشست یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح در سازمان دارالقرآن به نشانی خیابان حافظ، پایین‌تر از خیابان طالقانی، خیابان رشت، پلاک ۳۹، سازمان دارالقرآن الکریم، طبقه پنجم، سالن جلسات برپا خواهد شد.

کد خبر 6086501 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان
  • پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات رفسنجان + توضیحات دادستان
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • مسیریابی سعادت بشر با پویش زندگی با آیه‌ها
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • ثبت‌نام ۴۴۶۶ یزدی در طرح ۴۰۰۰ حافظ ۴۰۰۰ شهید