Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@17:02:04 GMT

حریق در انبار ضایعات مهرشهر

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۲۸۴۷

حریق در انبار ضایعات مهرشهر

قصاب فر مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:با اعلام این خبر به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بیرجند در ساعت ۱۱:۱۷ دقیقه امروز آتش نشانان ایستگاه شش به محل حادثه اعزام شدند.

سبزبان فرمانده تیم اعزامی در این باره گفت: حریق در انبار ضایعات پلاستیک و کارتن رخ داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش نشانان پس از ایمنی محل با استفاده از لوله های آبرسان حریق را اطفاء کردند.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا معروفی اظهار کرد: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی در ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه حریق یک دستگاه خودرو نیسان در لاین شمالی آزادراه قزوین زنجان جنب پمپ بنزین آفتاب درخشان صحرا اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۵ و ۴ به محل حادثه اعزام شدند و ضمن ایمن سازی مکان حادثه نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

افسر کشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین ادامه داد: در دومین مأموریت در ساعت ۲۰:۴۵ واژگونی خودرو پرشیا در پل غیرهمسطح امام رضا (ع) به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که در این حادثه آتش نشانان ایستگاه ۱ باغ دبیر در محل حضور یافتند.

معروفی اضافه کرد: همچنین در حادثه واژگونی خودروی دیگری در ساعت ۲۱:۵۵ دقیقه در لاین شرقی بلوار آیت الله ابوترابی نرسیده به چهارراه شورا، آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی با حضور در محل با ایمن سازی مکان حادثه و رهاسازی راننده به مأموریت خود پایان دادند.

کد خبر 6081738

دیگر خبرها

  • حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد
  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد