Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@10:46:30 GMT

کمک بانک تجارت برای آزادی زندانیان غیرعمد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۲۹۰۷

کمک بانک تجارت برای آزادی زندانیان غیرعمد

پول‌نیوز - مدیرعامل بانک تجارت از کمک بلاعوض 10 میلیارد ریالی این بانک برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به ستاد مردمی دیه خبر داد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، رضا دولت‌آبادی در آستانه 29 آذرماه سال‌روز تاسیس بانک تجارت در گفت‌وگویی با اشاره به اقدامات این بانک در زمینه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی گفت: بانک تجارت با همکاری ستاد مردمی آزادسازی زندانیان دیه و جرایم غیرعمد تعداد 70 نفر از این زندانیان در استان‌های مختلف کشور را آزاد کرده و به آغوش خانواده باز گرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل بانک تجارت همچنین با اشاره اقدامات پیشین این بانک در حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد افزود: بانک تجارت پیش از این با برپایی غرفه در سی و یکمین همایش گلریزان ستاد دیه کشور نسبت به جمع آوری کمک‌های نقدی حاضرین اقدام کرده است.

وی یادآور شد: این بانک همچنین در راستای ایفای مسئولیت‎های اجتماعی خود، با امضای تفاهمنامه‌ای با ستاد دیه کشور، ضمن ارائه انواع خدمات بانکی به این ستاد، امکان واریز کمک‌های مردمی به حساب 7777 ستاد دیه را از طریق تمامی شعب، دستگاه های خودپرداز، سرویس همراه بانک و پایگاه اینترنتی امید تجارت فراهم آورده است.

رضا دولت‌آبادی در پایان این گفت‌وگو اظهار داشت: بانک تجارت در سال 1396 نیز با اعطای مبلغی بالغ بر 12میلیارد ریال کمک بلاعوض، زمینه آزادسازی 78 نفر از زندانیان مشمول جرایم دیه در استان‌های مختلف کشور را فراهم کرده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک تجارت زندانیان غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از شش بانک، به‌زودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیئت‌مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیئت‌مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورت‌جلسه‌ای هم در این خصوص به امضای دو طرف رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود/ هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده