Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-05@20:37:06 GMT

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۳۹۷/۰۹/۲۷

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۲۹۱۸

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۳۹۷/۰۹/۲۷

رویداد۲۴ امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۷۲۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۲۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳۰۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۴۸.۲ دلار معامله می‌شود.

گفتنی است، صرافی‌های دولتی قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش ۵۰ تومانی نسبت به صبح دیروز ۹ هزار و ۹۴۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم ۵۰ تومان ارزانتر ازصبح دیروز با قیمت ۹ هزار و ۹۲۰ تومان خریداری می‌کنند.

** لازم به ذکر است که، صرافی‌های دولتی ظهر دیروز قیمت دلار و یورو را نسبت به صبح همان روز، ۵۰ تومان کاهش دادند و در قیمت‌های فعلی خرید و فروش انجام می‌شد؛ منظور از کاهش ۵۰ تومانی، قیاس قیمت‌ها نسبت به آغاز معاملات صرافی‌ها در صبح دوشنبه است.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های دولتی با کاهش ۹۰ تومانی نسبت به صبح دیروز ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است؛ قیمت خرید یورو نیز با ۱۰۰ تومان کاهش قیمت نسبت به صبح دیروز در صرافی‌های دولتی ۱۱ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام شده است.

در معاملات رسمی نیز، یورو در مرکز مبادلات ارزی با افزایش قیمت نسبت به دیروز ۴۷۶۸ تومان، قیمت درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و قیمت پوند انگلیس نیز ۵۳۳۵ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارز‌های دولتی فروخته می‌شود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بازار ازاد سکه طلا صرافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۲۲ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۴۱ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۲۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۳۸ میلیون تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۵۶ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۳۹۴ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر ۲ هزار و ۳۰۱ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز 16 اردیبهشت 1403
  • رشد قیمت انواع ارز در معاملات امروز مرکز مبادله
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت لیر ترکیه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دیروز و امروز در کرمان چقدر باران بارید؟