Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی گفت: مشکل کمبود واگن مسقف برای صادرات در خراسان رضوی باید طی دو هفته آینده به طور کامل رفع شود.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی ضمن قول مساعد برای رفع مشکل صادر کنندگان، اظهار کرد: تمام ظرفیت راه آهن باید برای رفع مشکل واگن مسقف برای صادرات خراسان رضوی به کارگرفته شود.

وی افزود: این مشکل با تدبیر مسوولان راه آهن بایستی ظرف دو هفته آینده حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی با استقبال از مشارکت بخش خصوصی برای تامین واگن ادامه داد: درکنار راه آهن بخش خصوصی نیز می تواند در تامین واگن به راه اهن کمک کند.

اسلامی خاطرنشان کرد: خانه صنعت٬ معدن و تجارت استان نیز می‌تواند با استفاده از آیین نامه اجرایی تبصره (18) قانون بودجه سال 1396 کل کشور مشکل واگن را در دراز مدت حل کند.

وی اضافه کرد: برای رفع مشکل، وزارت راه و شهرسازی تمام امکانات لازم را دراختیار استان و خانه صنعت ،معدن و تجارت می گذارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و دکتر فیروز ابراهیمی دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت استان در دیدار با وزیر راه و شهرسازی گزارش مبسوطی از معضل دیرینه صادرکنندگان و واحدهای تولیدی صادرات محور برای تامین واگن ارایه و خواستار رفع ریشه ای این مشکل شدند.

گفتنی است در دو هفته گذشته خانه صنعت ، معدن و تجارت پیرو در خواست واحدهای تولیدی صادرات محور تلاش هم جانبه ای را برای حل ریشه‌ای این معضل قدیمی آغاز کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واگن مسقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ وزیر کشور در بازدید از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد گفت: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی بیش از ۳۰۰ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

احمد وحیدی افزود: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحد‌های تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وی خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی گفت: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحد‌های تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وزیر کشور افزود: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • پتانسیل تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند