Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:55:35 GMT

۴۶ درصد کلاس‌های درس استان بوشهر هوشمندسازی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۲۹۶۱

۴۶ درصد کلاس‌های درس استان بوشهر هوشمندسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالناصر غلامی ظهر سه‌شنبه در آئین قدردانی از برترین های هفته پژوهش در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی بوشهر با اشاره به اینکه اهمیت علم به تحقیق و پژوهش است و با تاکید بر اهمیت و جایگاه پژوهش اظهار داشت: باتوجه به ظرفیت ها و پتانسیل های علمی در آموزش و پرورش و دانشگاه های فرهنگیان بایستی با گسترش ارتباطات بین بخشی به خصوص با صنعت این ظرفیت ها را توسعه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به ظرفیت صنعتی استان افزود: بوشهر از نظر ظرفیت، جایگاه و موقعیت جغرافیایی می تواند سرمایه گذاران زیادی را در زمینه پژوهش به سمت خود جذب کند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر ۱۵۳ طرح اقدام پژوهی در مدارس استان انجام شد یادآور شد: پس از بررسی های انجام شده توسط کمیته داوران پژوهشگاه معلمان ۱۶ اثر ممتاز حائز رتبه شدند که این پژوهشگران تقدیر می شود.

غلامی با اشاره به اینکه استان همواره در بحث تولید محتوای الکترونیکی درخشان ظاهر شده است افزود: ۱۹۰ فعالیت دانش آموزی در تولید محتوای الکترونیک به دبیرخانه استان ارسال شد که ۲۰ اثر به عنوان منتخب آثار به مسابقات کشوری ارسال شد و ۱۴ نفر حائز رتبه برتر کشوری شدند.

وی ابراز داشت: تولید محتوای الکترونیکی در بین معلمان نیز علاقه مندان زیادی داشت و بالغ بر ۳۸۰ اثر به دبیرخانه استان ارسال شد که پس از بررسی های انجام شده ۲۰ اثر منتخب به مسابقات کشوری ارسال شد و ۱۴ نفر حائز رتبه برتر کشوری شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه پژوهش در دانش آموزان می تواند آینده کشور را تضمین کند خاطرنشان کرد: در این راستا امروز ۱۸ دانش آموز پژوهنده منتخب از ۱۸ شهرستان و منطقه مورد تقدیر قرار می گیرند تا برای فعالیت پژوهشی بیشتر ترغیب شوند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بیان داشت: امروز همچنین از ۱۸ معلم جوان شهرستان‌ها و مناطق که توسط خود شهرستان‌ها و مناطق انتخاب شده اند تقدیر می‌شود.

وی با بیان اینکه همه طرح های ارسال شده به دبیرخانه به خوبی کار شده بود اظهار داشت: اگر طرحی منتخب نشده است و امروز مورد تقدیر قرار نگرفته است از ضعف طرح نبوده است بلکه براساس یک امتیازبندی چنین نتیجه ای حاصل شده است.

غلامی افزود: برای موفقیت بیشتر در عرصه های علمی و پژوهشی نیاز است که معلمان مدارس برای شرکت در جشنواره های اقدام پژوهی ترغیب شوند و در این راستا شهرستان ها و مناطق باید سعی در ایجاد چنین انگیزه ای بین معلمان باشند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان استان و همچنین معلمان در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی به خوبی ظاهر شدند و آثار زیادی به این دوره از جشنواره ارسال شد و با توجه به وجود رشته های فنی و کاردانش باید مدارس را برای شرکت بیش از این تشویق کرد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان اظهار داشت: بیش از چهار هزار و ۴۸۸ کلاس هوشمند در استان فعال هستند که در دوره ابتدایی این آمار به دو هزار و۵۴۵ کلاس هوشمند، در دوره متوسطه اول یک هزار و ۲ کلاس و همچنین در دوره متوسطه دوم ۹۴۱  کلاس درس هوشمند است.

غلامی در پایان خاطرنشان کرد: ۴۶ درصد کلاس های درس دوره ابتدایی، ۴۸ درصد کلاس های درس دوره متوسطه اول و ۴۶ درصد کلاس های درس دوره متوسطه دوم در استان هوشمند شدند.

کد خبر 4488948

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک، موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو، دستکاری ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان است.

وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • از معلم‌بلاگری تا عجیب‌ترین هدیه‌ برای روز معلم!
  • پنتاگون: نه تنها اف-۱۶، بلکه تسلیحات دیگر به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود