Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده ای کردستان با اشاره به مسدود شدن راه های استان در پی بارش برف روز گذشته گفت: راه قریب به ۲۰۰ روستای استان با تلاش راهداران بازگشایی شد.

دانش زندی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج اظهار کرد: بارش برف که از روز گذشته در سطح استان آغاز شدموجب بسته شدن قریب به 300 راه روستای شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: اکیپ های راهداری با استقرار در محل مسدودن شدن راه های استان عملیات برف روبی و بازگشایی معابر و جاده های را آغاز کردند.

 

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده ای کردستان از بازگشایی راه های استان با تلاش راهداران خبر داد و افزود: راه ارتباطی قریب به 200 روستای استان بازگشایی شد.

 

زندی با بیان اینکه راهداران هنوز مشغول بازگشایی راه های استان هستند، عنوان کرد: تعدادی از روستاهای شهرستان های کامیاران، مریوان و سنندج همچنان با مشکل تردد مواجهه هستند که با تلاش راهداران و بسیج امکانات تلاش می شود به شرط پایدار بودن وضعیت جوی این مشکل مرتفع شود.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر تردد در تمامی مسیرهای بین شهری استان در جریان است، خاطر نشان کرد: به مسافران و رانندگان بین شهری توصیه می شود بنا به ضرورت و با اطمینان از همراه داشتن زنجیر چرخ و دیگر ملزومات سفر وارد جاده شوند.

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شب یلدا اصفهان شب چله آیین استان بوشهر آتش سوزی محسن هاشمی آتش سوزی مدرسه زاهدان بارش برف راه روستایی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور سنندج _ دیواندره مسدود می‌شود

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های استان کردستان، امروز دوشنبه محور سنندج _ دیواندره از ساعت ۱۴ به مدت سه ساعت مسدود خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، مرکز مدیریت راه‌های استان کردستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که امروز محور سنندج - دیواندره کیلومتر ۱۴ به دلیل اجرای عملیات انفجار و ترانشه‌برداری مسدود می‌شود.

با اجرای این عملیات مسیر به طور کامل از ساعت ۱۴:۰۰ تا ساعت ۱۷:۰۰ بسته خواهد بود.

مسیر جایگزین این محور در ساعات مسدودی سنندج - دهگلان - حسین آباد - دیواندره و بالعکس اعلام شده است.

کد خبر 744761

دیگر خبرها

  • مسدود شدن جاده گچساران به زیدون
  • تلاش شبانه روزی راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در نوروز
  • آماده باش راهداران جنوب سیستان و بلوچستان برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی
  • محور سنندج _ دیواندره مسدود می‌شود
  • برقراری ارتباط ایمن در ۷۰ روستا با تلاش راهداران خراسان جنوبی
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن 70 روستا
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۷۰ روستا
  • خسارت ۱۰ میلیارد ریالی سیلاب به پل‌های فریمان
  • سیلاب راه ارتباطی ۴ روستای فریمان را مسدود کرد
  • جاده موگویی چهارمحال و بختیاری به‌طور کامل بازگشایی شد