Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم نکوداشت روز پژوهش و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ظهر سه شنبه با حضور فرماندار گرگان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

 رییس دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی گرگان در این مراسم با گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: تعامل و همکاری حوزه و دانشگاه همواره موجب تحولات تاثیرگذار ومثبت در جامعه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نجفی نژاد با بیان اینکه دانشگاهیان باید به عنوان خط مقدم توسعه علمی با کمک امکانات، زیرساخت ها و دانشجویان، مسائل و دغدغه‌های کشور را برطرف کنند، افزود: هفته پژوهش فرصتی است که محققان و دانشگاهیان نگاهی به عملکرد یک ساله خود داشته باشند تا ببینند چه میزان توانسته‌اند پژوهش هدفمند در راستای حل مشکلات جامعه انجام دهند.

وی اظهار کرد: طی چند سال گذشته دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به سمت کارآفرین شدن حرکت کرده و امیدواریم در آینده شاهد فعالیت های ارزشمندی در این دانشگاه باشیم.

رییس دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی گرگان از برگزاری جشنواره سفیران امید در دانشگاه خبر داد  و افزود: موضوع پژوهش هدفمند در دانشگاه های کارآفرین باید نهادینه شود.

در ادامه این مراسم از «سید مهدی جعفری» به عنوان پژوهشگر برجسته دانشگاه و پژوهشگر برتر دانشکده صنایع غذایی، «سید حسین حسینی‌فر» به عنوان پژوهشگر نمونه از چاپ مقالات IS، مهدی کاشانی‌نژاد به  عنوان پژوهشگر نمونه مقالات علمی-پژوهشی، «الیاس افرا» به عنوان پژوهشگر نمونه چاپ کیفی‌ترین مقاله ISI، «بهنام کامکار» به عنوان پژوهشگر نمونه از ترجمه کتاب، «امیرسعدالدین» به عنوان پژوهشگر نمونه از تالیف کتاب،« شعبان شتایی جویباری» به عنوان پژوهشگر نمونه از جذب بیشترین بودجه از خارج دانشگاه و پژوهشگر برتر دانشکده علوم جنگل، «افشین سلطانی» به عنوان پژوهشگر برتر دانشکده تولید گیاهی، «غلامحسین عبدالله زاده» پژوهشگر برتر دانشکده اقتصاد و مدیریت کشاورزی، «تقی قورچی» پژوهشگر برتر دانشکده علوم دامی، «حسین بارانی» پژوهشگر برتر دانشکده مرتع و آبخیزداری، «محمدرضا دهقانی فیروزآبادی» پژوهشگر برتر دانشکده مهندسی چوب و کاغذ، « فرهاد خرمالی» پژوهشگر برتر دانشکده مهندسی آب و خاک، «سید علی اکبر هدایتی» پژوهشگر برتر دانشکده شیلات و محیط زیست و دکتریدالله سپهری پژوهشگر برگزیده گروه معارف تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 4488897

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه منابع طبیعی گرگان گرگان هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۳۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های برگزیده هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران معرفی شدند

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های برگزیده هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران معرفی شدند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم‌های برگزیده هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران معرفی شدند
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • ضرورت استفاده از پسماند کشاورزی برای جلوگیری از فشار کمتر به مراتع همدان
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • دانشمندان می‌گویند موفق به صحبت با یک نهنگ شده‌اند
  • کنفرانس بین‌المللی آبزی پروری نوآورانه با حضور پژوهشگران جهانی در گرگان
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران