Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان علوان‌زاده، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس هنوز نمی‌داند در لیست مازاد سرخپوشان قرار دارد یا خیر. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

احسان علوان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت ماندن یا جدایی‌اش از این تیم گفت: من به شهرستان آمده‌ام و هنوز چیزی مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیمی هم برای آینده نگرفته‌ام. فعلاً صبر می‌کنم تا ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

گفت‌وگوی برانکو و سیدجلال پیش از آغاز تمرین پرسپولیسبرانکو ایوانکوویچ: من، بازیکنان و هواداران پرسپولیس از تیم ملی حمایت می‌کنیم/ نمی‌دانم طارمی چه گفته است

 

 هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته می‌شود نامش در فهرست مازاد پرسپولیس قرار دارد، تصریح کرد: نمی‌دانم در لیست مازاد پرسپولیس هستم یا خیر. مسئولان باشگاه هم فعلاً صحبتی با من انجام نداده‌اند.

«خیلی‌ها معتقدند علوان‌زاده باید به تیمی برود که فرصت بازی داشته باشد.»، علوان زاده در این مورد نیز اظهار داشت: بله، خیلی‌ها به من می‌گویند باید جایی باشم که بازی کنم و بیشتر دیده شوم. من باید همه شرایط را بررسی کنم و باید برای آینده فوتبالی‌ام یک تصمیم درست بگیرم. واقعیت این است که پیشنهاد هم دارم، ولی هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت

حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت علی اصغر مومنی در بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان اظهار کرد: تمام تصمیماتی که از سوی داور و کمک داوران گرفته شد درست بود. بحث گل اول پرسپولیس مطرح بود که بعضی‌ها گفتند که مهاجم پرسپولیس روی مدافع صنعت نفت خطا کرده است، اما در تصاویر تلویزیونی مشخص است که در جدال برای اینکه به توپ برسند هم مدافع هم مهاجم برای تصاحب توپ حرکت می‌کنند که مدافع کنترل و تعادلش را از دست می‌دهد و طبیعتا سرنگون می‌شود، اما مهاجم روی مدافع تاثیری نداشت و خطایی مرتکب نشد که بگوییم گل مردود است. بنابریان گل اول سرخپوشان درست بود.  

او افزود: عیسی آل کثیر هم گلی در دقیقه ۱۲ بازی زد که طبیعتا آفسایدی که توسط کمک داور اعلام شد درست بود، چون در وضعیت آفساید صاحب توپ شد. البته به گل دوم پرسپولیس بعضی‌ها اعتراض کردند که ممکن است آل کثیر مهاجم پرسپولیس در وضعیت آفساید قرار داشته باشد. اینطور نبود و گلش کاملا سالم بود، چون مدافع شماره ۵ صنعت نفت کاملا آفساید را روی خط محوطه جریمه پر کرده بود.  

سلیمانی گفت: پنالتی که داور مسابقه برای پرسپولیس گرفت به طور کامل درست بود، چون ما این خطا را هند غیرمتعارف می‌گوییم. به طور معمول بازیکنان نباید به این شکل دست خود را باز نگه دارند که توپ به آرنجش برخورد کرد و نمی‌توانیم بگوییم که به بازویش برخورد کرد و هند به درستی اعلام شد و پنالتی هم صحیح بود. به طور کلی ۳ تا صحنه‌ای که در گل می‌تواند تاثیر داشته باشد داور به درستی قضاوت کرد. به نظرم تیم داوری توانست از پس این بازی برآید و قضاوتش هم مطلوب بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند