Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع آگاه در گمرک جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به  برخورد نماینده مردم سراوان با مامور حراست ساختمان شماره ۲ گمرک تهران، با بیان اینکه موضوع پارک خودروی شخصی نماینده سرآغاز مشاجره لفظی بوده است، گفت: نماینده مجلس بدون هماهنگی، با خودروی لوکس خود (لکسوس) وارد محوطه پارکینگ شده و  قصد پارک خودروی خود را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول تاکید کرد: مامور حراست  بنابر وظایف ماموریتی خود مانع از پارک خودرو نماینده شده است.

به گفته منبع آگاه، اظهار نظر نماینده سراوان در تشریح علت این مشاجره مبنی بر تاخیر صورت گرفته در جلسه از پیش تعیین شده با رئیس کل گمرک، تایید نشده و این موضوع در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اولین واکنش نماینده مجلس به انتشار فیلم توهین‌اش به یک کارمند

وی با تکذیب ادعای این نماینده مبنی بر توهین صورت گرفته از جانب مامور گمرک به اهل سنت گفت: کارمند مذکور، خود اهل تسنن بوده و به هیچ عنوان  به ادیان و مذاهب اهانتی نکرده است، طبق بررسی های صورت گرفته این کارمند در طول فعالیتش هیچگونه درگیری و نزاعی  با ارباب رجوعی  نداشته است.

این منبع آگاه با بیان اینکه فحاشی در هر شرایط و مقامی ناپسندیده و غیر اصول اخلاقی است گفت: با دستور شخص وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل گمرک، فیلم کامل در دست بررسی  قرار گرفته و به زودی تصمیم گیری و برخورد لازم در این موضوع  صورت خواهد گرفت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته محمد واسط درازهی نماینده سراوان در مجلس شورای اسلامی حین ورود به ساختمان شماره 2 گمرک ، با بحث و جدل و فحاشی به مامور گمرک قصد ورود بدون هماهنگی به این نهاد را داشته است که با برخورد مامور حراست رو به رو شده است.

وی پس از انتشار این فیلم در فضای مجازی، مجددا ویدئویی را در صفحه اینستاگرام خود بارگذاری کرده و می گوید: این فیلم با برش و دستکاری همراه بوده و انتشار آن نیز غرض ورزانه بوده است و قصد توهین به لباس،مذهب و حتی اعتقادات مختلف را داشته است.

انتهای پیام/

جزئیات درگیری لفظی نماینده مجلس با مامور گمرک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گمرک اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 4 فیلم ورود و خروج ممنوع به کارگردانی و نویسندگی امید آقایی محصول سال 1398 است. یک روحانی به نام حاج آقا به عنوان مسئول عقیدتی یک زندان مشغول به کار است. او در زمانی که با چند زندانی برخورد می‌کند، درگیر اتفاقات جالبی می‌شود که زندگی او را تحت تأثیر قرار می‌دهد. محمدرضا شریفی‌نیا، اکبر عبدی، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، محمدرضا هدایتی، پوریا پورسرخ، علی صادقی، مجتبی شفیعی، نیما شاهرخ‌شاهی، یاسر جعفری، پژواک ایمانی، سعید امیرسلیمانی و سپند امیرسلیمانی در این فیلم مقابل دوربین فرشاد خالقی بازی کردند. ایمان حجت موسیقی متن این فیلم را ساخت و روزبه کلباسی و محمدحسام لواف زاده این اثر را تدوین کردند. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • جزییات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • نگهداری تَک‌پلاک جرم است
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس