Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@19:03:30 GMT

نقویان «دبیر هیأت عالی گزینش کشور» شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۳۲۹۰

رئیس جمهور در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نقویان را به عنوان «دبیر هیأت عالی گزینش کشور» منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، متن حکم حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای ناصر نقویان

در اجرای ماده 5 آیین‌نامه اجرایی قانون گزینش کشور و براساس پیشنهاد هیأت عالی گزینش، به موجب این حکم جناب عالی را که فردی آگاه، متعهد، دارای تجربیات ارزنده و مشی و منش اعتدالی هستید با تفویض وظایف مقرر در تبصره 2 ماده 5 قانون، به عنوان «دبیر هیأت عالی گزینش کشور» منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار دارد بر اساس فرمان حکومتی حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، قانون و آیین‌نامه اجرایی گزینش، نسبت به روزآمدی معیارها، بهبود روش‌ها، پرهیز از نگرش‌های سلیقه‌ای و غیرحرفه‌ای در راستای جذب نیروی انسانی توانمند، متعهد و شایسته اقدام لازم معمول دارید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رييس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد

مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور ابلاغ شد.

بر اساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم‌الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟