Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - مدیر اجرایی پیشین باشگاه میلان قصد دارد به مشکلاتی که این باشگاه ایتالیایی با آن دست و پنجه نرم می‌کند، دامن بزند. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، مارکو فاسونه تصمیم گرفته که از باشگاه میلان به خاطر اخراج وی شکایت کند چرا که برکناری‌اش را ناعادلانه می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاسونه تا پیش از انتقال مالکیت باشگاه میلان به مؤسسه مالی الیوت آمریکا، به عنوان مدیر اجرایی این باشگاه ایفای نقش می‌کرد. با ناتوانی مالک چینی پیشین روسونری، یونگ‌هونگ‌لی برای بازپرداخت وام و مصادره باشگاه توسط الیوت، فاسونه و ماسیمو میرابلی، مدیر ورزشی باشگاه نیز از این باشگاه بیرون رانده شدند.

اکنون اما خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا) گزارش کرده که فاسونه 54 ساله به مراجع قانونی شکایت کرده و اولین جلسه رسیدگی به دادخواست او نیز فردا (چهارشنبه) برگزار خواهد شد.

خودروی رئیس باشگاه میلان سرقت شد

طبق ادعای وکیل فاسونه، اخراج این مرد ایتالیایی جنبه تلافی‌جویانه داشته است و به همین دلیل او خواستار لغو حکم اخراج وی شده است.

با انتقال مالکیت باشگاه میلان به الیوت ساختار مدیریتی این باشگاه نیز به کلی دگرگون شد به طوری که در حال حاضر پائولو اسکارونی به عنوان رئیس، ایوان گازیدیس مدیر سابق آرسنال به عنوان مدیر اجرایی و لئوناردو به عنوان مدیر ورزشی در این باشگاه مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آ ث میلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آ ث میلان آ ث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی

ظاهرا حواشی دیدارهای پرسپولیس و سپاهان تمامی ندارد و مدیران باشگاه پرسپولیس و سپاهان بعداز دور جدید بيانيه ها به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس(مصطفی لشگری) و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان (مسعود سعیدی) جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

دیدار 2 تیم چهارشنبه هفته قبل با تساوی بدون گل به اتمام رسید که البته حواشی زیادی به همراه داشت.

این دو مدیر ورزشی،درفضای مجازی و همچنین  شب گذشته در برنامه شب‌های فوتبالی در شبکه ورزش، پیرامون حواشی این بازی بحث و جدل داشتند که این موضوع باعث احضار آنها شده است. 

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • نقدهای مسعود اسکویی خیلی محترمانه بود/ رادیو ورزش گوش می‌کنم
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور