Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کنفرانس عدم اشاعه و خلع سلاح اتحادیه اروپا در سخنرانی خود گفت: امنیت باعث نمی‌شود که دستاوردهای گذشته خود را نابود کنیم و آنها را از بین ببریم، مخصوصا وقتی می‌دانیم این دستاوردها به دلایل سیاسی به دست آمده‌اند.

موگرینی در ادامه گفت: بر این باورم که امنیت، نیازمند خلع سلاح و عدم اشاعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما ساده نیستیم، عملگرا و واقع‌بین هستیم.

وی در ادامه افزود: معتقدم و تاکید می‌کنم که خودمان زخم جنگ و کشتار و نابودی و آسیب‌های جنگ را تجربه کرده‌ایم و به همین دلیل است که می‌دانیم در شرایط سخت، درست‌ترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم  این است که با شدت کار کنیم و به تلاش خود ادامه دهیم تا به اهداف خود دست یابیم. امروز این هدف، جهانی بدون سلاح هسته‌ای است.

موگرینی همچنین گفت: می‌دانم که شاید این هدف ممکن به نظر نیاید و یا حتی گاهی غیرممکن به نظر برسد  اما توافق هسته‌ای با ایران هم غیرممکن به نظر می‌آمد.

مسئول سیست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه سخنانش در این کنفرانس گفت: بدون برجام گفت‌وگو با ایران درباره برنامه موشکی و سیاست‌هایش  در منطقه دشوارتر می‌شود و این کار راحتی نخواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اتحادیه اروپا سلاح هسته ای مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امنیت خلع سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا

رهبران اتحادیه اروپا روز چهارشنبه متعهد شدند که تحریم‌ها علیه ایران را تشدید کنند.

به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، رهبران اروپایی در بیانیه‌ای که پس از اولین روز اجلاس خود منتشر کردند، هشدار دادند که اتحادیه اروپا «تدابیر محدودکننده بیشتری را علیه ایران، به ویژه در رابطه با هواپیما‌های بدون سرنشین و موشک‌ها، اتخاذ خواهد کرد».

در این بیانیه همچنین از ایران و گروه‌های نزدیک به تهران خواسته شده تا همه حملات خود را متوقف کنند و همچنین از همه طرف‌ها خواسته شده تا «حداکثر خویشتن‌داری را به خرج دهند و از هرگونه اقدامی که ممکن است باعث افزایش تنش در منطقه شود، خودداری کنند».

دیگر خبرها

  • ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!
  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • طرح گروه ۷ برای محدود کردن برنامه موشکی و پهپادی ایران
  • سپاه پاسداران در حمله به اسرائیل از کدام سلاح‌های خود استفاده نکرد؟
  • بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • از دوران وابستگی تا روزگار سرافرازی
  • حمله ایران فوق‌العاده پیچیده بود اما بدون پیشرفته‌ترین سلاح‌هایش