Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امسال قرار است عملیات گازرسانی را تا ورودی ۵۰۰ واحد صنعتی اجرا کنیم گفت: برای گازرسانی به این واحدها بیش از ۸۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدمحمود هاشمی در بازدید از طرح‌های گازرسانی به واحدهای صنعتی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: علاوه بر خدمات شرکت گاز خراسان جنوبی در بحث گازرسانی در بخش‌های شهری و روستایی، در بخش گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی نیز در سال جاری و در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فعالیت مناسبی داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در یازده سال گذشته و از ابتدای تشکیل شرکت گاز استان در مجموع حدود 450 واحد صنعتی در خراسان جنوبی گازرسانی شدند این در حالی است که تنها طی سال جاری و مقارن با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از مجموع آمار 11 سال گذشته، واحدهای صنعتی تحت پوشش گازرسانی قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امسال قرار است عملیات گازرسانی را تا ورودی 500 واحد صنعتی اجرا کنیم بیان کرد: در این راستا گازرسانی به این 500 واحد صنعتی در مقایسه با 450 واحد صنعتی که طی یازده سال گذشته گازرسانی شدند عملکرد مناسبی است.

هاشمی تصریح کرد: در سال جاری اجرای خط اختصاصی تا ورودی واحدهای تولیدی و صنعتی رایگان انجام می‌شود و هزینه اجرای آن از طریق مجموعه‌های تحت پوشش وزارت نفت تامین و پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه برای گازرسانی به این 500 واحد صنعتی در سال جاری بیش از 80 میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت ملی گاز ایران هزینه شده خاطرنشان کرد: در سال جاری و به برکت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 4 شهر، 200 روستا و 500 واحد صنعتی با هزینه 300 میلیارد تومان گازرسانی شده و یا خواهند شد. 

ادامه پیگیری تسنیم؛ عملیات گازرسانی به 16 روستای پلدختر پس از 2 سال توقف آغاز می‌شودواحدهای صنعتی و مرغداری کرمانشاه با استفاده از یارانه دولتی گازرسانی می‌شوندضریب نفوذ گازرسانی در شهرهای استان بوشهر بیش از 99 درصد است

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار داشت: با اجرای پروژه‌های متعددی که در سطح خراسان جنوبی در حال انجام است خوشبختانه توانستیم خراسان جنوبی را به کارگاه گازرسانی تبدیل کنیم.

هاشمی با بیان اینکه در 12 سال اخیر تاکنون 5 هزار و 892 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع را در سطح خراسان جنوبی اجرا کردیم افزود: از این تعداد 2 هزار و 559 کیلومتر شبکه در مناطق شهری و 3 هزار و 333 کیلومتر در مناطق روستایی اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 226 هزار مشترک در خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند گفت: همچنین 24 جایگاه سی ان جی نیز در استان گازدار است و مردم از خدمات این جایگاه‌ها استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۳۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: آتش‌سوزی یک واحد تولیدی در شهرک شکوهیه پس از چند ساعت تلاش آتش‌نشانان اطفا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، وحید آشتیانی اظهار داشت: بامداد امروز چهارم اردیبهشت با اعلام یک حادثه حریق در واحد صنعتی شکوهیه عوامل آتش‌نشانی شهرک در کمتر از پنج دقیقه در محل حاضر و به دنبال آن عوامل آتش‌نشانی شهر قم نیز به این شهرک اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با پنج واحد خودرویی به استعداد 19 نفر و 5 واحد از شهر قم با 20 نفر و یک واحد از شهرک صنعتی محمودآباد ، عملیات اطفاء حریق و جلوگیری از توسعه آن به اتمام رسیده تصریح کرد: اصل حریق، اطفا و کنترل شده و صرفاً مقداری مواد اولیه تحت کنترل در حال سوختن است که عوامل آتش‌نشانی برای لکه‌گیری و ایمن‌سازی در محل حضور دارند.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی قم، با بیان اینکه آتش‌سوزی یک واحد تولیدی در شهرک شکوهیه پس از چند ساعت تلاش آتش‌نشانان اطفا شد، گفت: این آتش‌سوزی در زمان تعطیلی واحد در شیفت شب اتفاق افتاده و علت آن در دست بررسی است.

وی بیان کرد: طی یک ماه اخیر با همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان در استان و تهران موفق شدیم سه خودرو آتش‌نشان به ظرفیت امکانات آتش‌نشانی شهرک صنعتی شکوهیه اضافه کنیم.

آشتیانی گفت: در حال حاضر ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرک صنعتی شکوهیه از یک‌به‌2 واحد افزایش‌یافته و یک واحد به‌عنوان پیشرو و دیگری پشتیبان اقدام می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش واحد Hsee شهرک‌های صنعتی استان و همکاری واحدهای تولیدی در تامین، تجهیز و آموزش عوامل خود در مرحله اول پیشگیری و سپس مقابله با حادثه را در کمترین زمان داشته باشیم.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی قم تاکید کرد: خوشبختانه در این حادثه مصدومی نداشت.

به گزارش تسنیم، شهرک صنعتی شکوهیه در ابتدای محور قدیم قم - تهران واقع شده و از زیرساخت‌های لازم برای فعالیت‌های تولیدی برخوردار است، آمارها نشان می‌دهد بیش از یک‌هزار واحد تولیدی دارای مجوز با اشتغالزایی برای 24 هزار نفر در شهرک صنعتی شکوهیه قم مشغول فعالیت هستند. ‌

در بخش صنعت قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آنها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر