Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز ( ۲۷ آذر ۱۳۹۷) علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان از سمت استعفا داد و به جای او داود پرهیزکار که سابقه فعالیت چندین ساله در فدراسیون فوتبال کشورمان را دارد جایگزین شد.

کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال در این باره گفت: کفاشیان به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان تنها از سمت فدراسیونی خود یعنی ریاست کمیته فوتسال استعفا داده و با این حال اما او هنوز رییس لیگ برتر فوتسال است و به کار خود در این حوزه ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی درباره با انتصاب پرهیزگار گفت: طبق قانون باید افرادی که جوان هستند روی کار بیایند و پرهیزگار نیز یکی از آن افراد است. پرهیزگار سابقه ۲۰ ساله در فدراسیون فوتبال کشورمان دارد و در حال حاضر نیز ریاست کمیته فوتسال را بر عهده گرفته است.

با این تفاسیر کفاشیان همچنان به عنوان یک عضو در‌ فوتسال ایران فعالیت خواهد کرد و باید منتظر بود و دید آیا سایر روسای بازنشسته فدراسیون فوتبال برای ادامه دادن به فعالیت های ورزشی خود به سازمان های مردم نهاد به اصطلاح خصوصی پناه خواهند برد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

سرپرستان کمیته فوتسال و تعیین وضعیت مشخص شدند

دلیل امضا نشدن قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال چیست؟

دعوای فدراسیون فوتبال و وزارت علنی شد/ تمام لایه‌های پنهان یک دعوای حقوقی!

انتهای پیام /

علی کفاشیان از کمیته فوتسال استعفا داد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:   با توجه به شکایت کیوان یاراحمدی از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۱۳ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار و ۹۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پرونده شکایت عقیل کعبی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پی شکایت حمید عبدالوند از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

دیگر خبرها

  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد