Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@14:27:48 GMT

روش جدید رجیستری گوشی‌های مسافری

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۳۵۷۴

روش جدید رجیستری گوشی‌های مسافری

خبرگزاری فارس: چندی است فعالان بازار از توقف روال ثبت گوشی‌های مسافری خبر می‌دهند. آن‌ها می‌گویند، حتی افرادی که گمرکی را روی سایت گمرک پرداخت کرده‌اند گوشی شان رجیستر نشده است و همتا می‌گوید که هنوز گمرک اطلاعات را ارایه نکرده است.

پیرو اخبار ضد و نقیض، کمیته اجرای رجیستری به طور رسمی از توقف رجیستری شخصی گوشی‌های مسافری خبر داد و تکلیف را روشن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام این کمیته، ارائه خدمات در خصوص ثبت اطلاعات گوشی‌های مسافری در سامانه همتا تا اطلاع ثانوی متوقف شده است و صرفاً گوشی‌هایی که اطلاعات آن توسط گمرک ج. ا. ا. برای سامانه همتا ارسال شود، رجیستر خواهد شد.

در این زمینه مقرر شده است که گمرک در بازه‌های زمانی مشخص، فایل حاوی اطلاعات گوشی‌های مسافری را برای سامانه همتا ارسال کند.

بدیهی است تا زمانی که اطلاعات گوشی‌های مسافری برای سامانه همتا ارسال نشود، امکان رجیستر کردن دستگاه وجود نخواهد داشت.

امروز کمیته اجرای رجیستری در اطلاعیه دیگری از بررسی اطلاعات گوشی‌های مسافری که روز یکشنبه مورخ ۲۵ آذر توسط گمرک برای سامانه همتا ارسال شده بود، خبر داد و اعلام کرد: پس از بررسی اطلاعات ارسالی، تمامی دستگاه‌هایی که اطلاعات آن از سوی گمرک صحیح و کامل ارسال شده بود، رجیستر شده و کد فعالسازی نیز به شماره تلفن همراه متقاضیان پیامک شد. این کد فعالسازی در کارتابل متقاضیان در سامانه همتا به آدرس hamta.ntsw.ir نیز قابل مشاهده است.

سایر موارد فایل ارسالی از سوی گمرک که فاقد اطلاعات صحیح یا کافی بودند، از سوی همتا تائید نشده و به همراه دلایل عدم تائید در اسرع وقت به گمرک عودت داده خواهند شد.

متقاضیانی که درخواست ایشان تائید نشده است، می‌توانند برای پیگیری وضعیت درخواست خود به گمرک مراجعه کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: رجیستری گوشی های مسافری گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بروز رسانی علت نوسانات سامانه نسخه الکترونیک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مشاهدات میدانی از داروخانه‌ها نشان می‌دهد روند ثبت نسخه‌های کاغذی و تایید نسخه با تاخیر همراه است. مدیرداروخانه سیزده آبان­ ­گفت: بخشی از سامانه نسخه الکترونیک تامین اجتماعی و سامانه نسخه الکترونیک بیمه سلامت در روز‌های اخیر مشکلات زیادی داشته که موجب ازدحام در داروخانه سیزده آبان به عنوان داروخانه مرجع تهران شده است پیگیری ما از سازمان بیمه سلامت نشان داد تیم متخصصان فناوری اطلاعات در حال به روز رسانی اجتناب ناپذیر سامانه نسخه الکترونیک هستند که موجب کندی این سامانه شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   محمد اسماعیل کاملی مدیر کل دفتر خدمات تخصصی بیمه سلامت گفت: سامانه نسخه الکترونیک به هیچ عنوان قطع نیست بلکه دارای نوسان و کندی است که علت آن تغییر اطلاعات از زیر ساخت اولیه این سامانه به زیرساخت جدید است وی گفت: در لحظات کند و نوسان سامانه، در هر ۱۰ ثانیه ۲ هزار نسخه تایید و ثبت میشود، اما پیش از این تغییر زیر ساخت در هر ۱۰ ثانیه ۵ هزار نسخه تایید و ثبت میشد این مهاجرت اطلاعات به زیر ساخت جدید امری ضروری بود که از اواخر بهمن سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

دیگر خبرها

  • نحوه انتقال اطلاعات گوشی در صورت شکستن یا سوختن ال سی دی
  • ارائه مجوزهای ترخیص کالا از طریق سامانه یکپارچه
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • سهمیه مسافری به مناطق آزاد تعیین شد
  • آموزش ثبت نام اظهارنامه مالیاتی در سال ۱۴۰۳
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک
  • برنامه های حوزه دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳
  • بروز رسانی علت نوسانات سامانه نسخه الکترونیک