Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛خرازیان مقدم در نشست دانشجویان منطقه هفت باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی به میزبانی  خرم آباد با ابراز خوشحالی از حضور در این نشست اظهار کرد: ایران جزء 20 کشوری است که دارای تنوع زیستی  قابل ملاحظه می باشند، ولی عوامل زیادی امروزه این تنوع زیستی غنی را به مخاطره انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبا اشاره به چالش های زیست محیطی خصوصاً در حوزه منابع آب ،افزود: بیشتر این چالش ها و هدر رفت منابع در اثر سوء مدیریت به وجود آمده اند.

 خرازیان مقدم  با اشاره به تهیه برنامه عمل گونه های در معرض خطر و تهدید ،تصریح کرد: استان لرستان یکی از استان های پیشرو در اجرای این برنامه در خصوص گونه هایی مانند پلنگ، خرس قهوه ای و سمندر لرستانی بوده است.

او با عنوان اینکه توسعه و محیط زیست باید متناسب با هم پیشرفت کنند گفت: توسعه در بسیاری از موارد می تواند به محیط زیست کمک نماید.

 مدیرکل دفتر حیات و حش و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست از دانشجویان خواست در بحث حیات وحش و احیاء گونه های جانوری و حفاظت از آن ها بیشتر ورود کرده و فعالتر باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست محیط زیست منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی

محمد جواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با اشاره به نشست کمیسیون متبوع خود با رئیس سازمان محیط زیست گفت: جلسه‌ای با آقای سلاجقه، رئیس سازمان محیط زیست داشتیم و در این جلسه به این سازمان ماموریت دادیم تا به صورت هفتگی به مجلس گزارش ارائه دهد.   وی افزود: به سازمان محیط زیست اعلام کردیم برای اینکه بتوانیم عقب ماندگی‌های این حوزه را برطرف کنیم، بدون ارائه لایحه به مجلس، موضوع مورد نظر خود را به کمیسیون کشاورزی مجلس ارائه دهد تا مجلس خود در قالب طرح وارد عمل شده و موضوعاتی محیط زیستی را قانونی برطرف کند.

دیگر خبرها

  • پاکسازی ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی با مشارکت مردم
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی کجا هزینه شد؟/اجرای پروژه محیط زیستی که ٣٠ سال طول کشید؟
  • زباله‌های پلاستیکی نفس ایلام را بند آورده اند
  • افزایش اعتبارات محیط زیستی در راستای رفع چالش‌ها
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • رسالت دانشجویان در راستای اجرای اهداف برنامه‌های زمین پاک
  • اجرای طرح از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در سال جاری
  • حضور آفرود سواران در عرصه های منابع طبیعی ممنوع می باشد
  •  اجرای طرح از رده خارج کردن خودرو‌های فرسوده در سال جاری
  • اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی در کهگیلویه و بویراحمد